Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror min kompis har rätt när han säger att jag är död på insidan.
Träffade kollegan förut. Det är jättebra, vi har roligt, han är jätterar mot mig osv.
Men jag känner verkligen ingenting, tomt, dött, slut på känslor.
Ville mest åka hem och klappa på Ruben :p

Även om jag inte vill ha något förhållande så vill jag ju ändå känna att jag tycker om personen. Nu var det vara mer bleh, jag vill inte träffa någon, jag tycker inte om någon.
 
Tror min kompis har rätt när han säger att jag är död på insidan.
Träffade kollegan förut. Det är jättebra, vi har roligt, han är jätterar mot mig osv.
Men jag känner verkligen ingenting, tomt, dött, slut på känslor.
Ville mest åka hem och klappa på Ruben :p

Även om jag inte vill ha något förhållande så vill jag ju ändå känna att jag tycker om personen. Nu var det vara mer bleh, jag vill inte träffa någon, jag tycker inte om någon.

Jag är ofta med någon snubbe på någon klirrig bar och bah.. "Fan vad jag saknar Bruce. Undrar vad han gör just nu. Jag kanske borde starta upp Skype hemma eller nåt så jag kan se honom?" :D
 
Hehe... håller med tidigare talare. @Singoalla är fantastisk.
Och du försöker ju marknadsföra dig lite i smyg här i trådarna :laugh:. Svarar om hurdana bilder du har och hur du gör :rofl: :laugh: ;)

Ärligt, skulle jag vara ute efter att marknadsföra mig på buke skulle jag inte framstå som en kille som är bitter med komplex, sätter andra på pedestal och nedväderar mig själv ;).
 
Ärligt, skulle jag vara ute efter att marknadsföra mig på buke skulle jag inte framstå som en kille som är bitter med komplex, sätter andra på pedestal och nedväderar mig själv ;).
Finns massa killar som har det som raggningsstrategi. Vet inte hur många killar som tjatat om att jag är alldeles för fiiiiin för dom och hur kan jag ens tääääänka mig att vara med dem. Helt ointressant och fruktansvärt osexigt. Inte ens smickrande.
 
Finns massa killar som har det som raggningsstrategi. Vet inte hur många killar som tjatat om att jag är alldeles för fiiiiin för dom och hur kan jag ens tääääänka mig att vara med dem. Helt ointressant och fruktansvärt osexigt.

Haha ja, som mitt ragg i helgen. "Vi måste prata. Du är alldeles för snygg för mig"

O_o Jaha, nämen en drink på det kanske? Nu tror jag visserligen inte att det var en raggningsstrategi utan vanlig osäkerhet som slipprade ut på fyllan.
 
O_o Jaha, nämen en drink på det kanske? Nu tror jag visserligen inte att det var en raggningsstrategi utan vanlig osäkerhet som slipprade ut på fyllan.
Det låter som en typisk raggningsreplik tycker jag. Särskilt i och med att han började med "vi måste prata". Tror jag hört ordagrant samma grej typ fem gånger. Alltså bokstavligt.

Allt sånt snack tar jag som dussinsnack som de kör med alla. Inte smickrande, inte sexigt, inte intressant för mig. Tror jag tog sånt på allvar när jag var 18-19 eller så, nowadays not so much.

De som tycker att man är så satans jävla fin på riktigt tar det på ett annat sätt är min erfarenhet, även om de är lite osäkra.
 
Finns massa killar som har det som raggningsstrategi. Vet inte hur många killar som tjatat om att jag är alldeles för fiiiiin för dom och hur kan jag ens tääääänka mig att vara med dem. Helt ointressant och fruktansvärt osexigt. Inte ens smickrande.

Haha, kan tänka mig det :).
Som jag sagt tidigare så bryr jag mig inte om hur jag framstår på buke ;) . Men det är ju kul att andra gör det :).
 
Det låter som en typisk raggningsreplik tycker jag. Särskilt i och med att han började med "vi måste prata". Tror jag hört ordagrant samma grej typ fem gånger. Alltså bokstavligt.

Allt sånt snack tar jag som dussinsnack som de kör med alla. Inte smickrande, inte sexigt, inte intressant för mig. Tror jag tog sånt på allvar när jag var 18-19 eller så, nowadays not so much.

De som tycker att man är så satans jävla fin på riktigt tar det på ett annat sätt är min erfarenhet, även om de är lite osäkra.

Fy vad märkligt. Som The Game reversed typ. Anti-negging? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Liksom ensam mamma söker, Bachelor och annan multi-dating. Varför köra denna kränkande urvalsmetod. Typ jag dejtar er alla samtidigt och...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
11 422
Senast: MJLee
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
9 522
Senast: tuaphua
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
9
· Visningar
384
Senast: em76
·
Skola & Jobb Vet att jag såklart kan kontakta skolan bara undrar om detta är något obegripligt för fler än mig?? Jag tappar bort mig i detta med SFS...
Svar
10
· Visningar
544
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp