Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, jag har bytt ut 2 bilder på tinder och nu har man helt plötsligt två nya matches av kanske 20 swipes i mitt närområde. Båda mkt söta. Tinder alltså ... man blir inte klok :p. Man får hoppas att det är seriösa matches. Så man kan få lite mera skrivkramp framöver :D.
 
Skulle på bc date ikväll men har ställt in. Han är trevlig och vi har snackat i telefon en gång. Han sms:ar extremt mycket. Det är väl ok, jag är ju också en sån som tycker om att chatta.

Dock har det gått för långt nu. Han skickar typ 5 länkar på rad på olika klipp/bilder från nätet utan att kommentera. Jag måste fråga vad poängen är då de varken relaterar till varandra eller det vi snackat om.

Idag skickade han en bild på hans lunch utan kommentar. Så äcklig bild! Om det är ett skämt typ att han vill visa hur äcklig hans halvfabrikat ser ut så visst, men han har ingen direkt kommentar. Sedan skicka han en bild på något som jag först trodde var en kuk, men visade sig vara feferoni, igen utan kommentar. Så jag måste fråga varför han skickar den bilden. Han svarar att det var för att han åt feferoni :banghead:.
Då skrev jag att jag tycker det är konstigt att han skickar såna bilder och att vi nog inte bör ses.

Varför är det fel på alla jag snackar med :crazy:!

Killen jag snacka med innan denna va söt och trevlig, men skulle appropå nada skriva hur man skulle smeka mig osv. Vi hade INTE snackat på det sättet innan.
 
Skulle på bc date ikväll men har ställt in. Han är trevlig och vi har snackat i telefon en gång. Han sms:ar extremt mycket. Det är väl ok, jag är ju också en sån som tycker om att chatta.

Dock har det gått för långt nu. Han skickar typ 5 länkar på rad på olika klipp/bilder från nätet utan att kommentera. Jag måste fråga vad poängen är då de varken relaterar till varandra eller det vi snackat om.

Idag skickade han en bild på hans lunch utan kommentar. Så äcklig bild! Om det är ett skämt typ att han vill visa hur äcklig hans halvfabrikat ser ut så visst, men han har ingen direkt kommentar. Sedan skicka han en bild på något som jag först trodde var en kuk, men visade sig vara feferoni, igen utan kommentar. Så jag måste fråga varför han skickar den bilden. Han svarar att det var för att han åt feferoni :banghead:.
Då skrev jag att jag tycker det är konstigt att han skickar såna bilder och att vi nog inte bör ses.

Varför är det fel på alla jag snackar med :crazy:!

Killen jag snacka med innan denna va söt och trevlig, men skulle appropå nada skriva hur man skulle smeka mig osv. Vi hade INTE snackat på det sättet innan.
O_o Säga vad man vill om snubben men han har iaf en hyfsat unik approach! :D
 
Skulle på bc date ikväll men har ställt in. Han är trevlig och vi har snackat i telefon en gång. Han sms:ar extremt mycket. Det är väl ok, jag är ju också en sån som tycker om att chatta.

Dock har det gått för långt nu. Han skickar typ 5 länkar på rad på olika klipp/bilder från nätet utan att kommentera. Jag måste fråga vad poängen är då de varken relaterar till varandra eller det vi snackat om.

Idag skickade han en bild på hans lunch utan kommentar. Så äcklig bild! Om det är ett skämt typ att han vill visa hur äcklig hans halvfabrikat ser ut så visst, men han har ingen direkt kommentar. Sedan skicka han en bild på något som jag först trodde var en kuk, men visade sig vara feferoni, igen utan kommentar. Så jag måste fråga varför han skickar den bilden. Han svarar att det var för att han åt feferoni :banghead:.
Då skrev jag att jag tycker det är konstigt att han skickar såna bilder och att vi nog inte bör ses.

Varför är det fel på alla jag snackar med :crazy:!

Killen jag snacka med innan denna va söt och trevlig, men skulle appropå nada skriva hur man skulle smeka mig osv. Vi hade INTE snackat på det sättet innan.

Feferoni :laugh:
 
Jaha, jag har bytt ut 2 bilder på tinder och nu har man helt plötsligt två nya matches av kanske 20 swipes i mitt närområde. Båda mkt söta. Tinder alltså ... man blir inte klok :p. Man får hoppas att det är seriösa matches. Så man kan få lite mera skrivkramp framöver :D.

Alright, tror jag hittade dig på Tinder nu! Värst vad du har nedvärderat dig själv i den här tråden i onödan tycker jag :)
 
Haha, @Singoalla har ju redan Mr Perfekt :D
Dessutom faller det på cykelavståndet. Visserligen har jag cyklat vätternrundan på 30 mil men det är ju fortfarande 10 mil till att cykla :p.
För det tredje är hon ju främst ute efter KK´s och jag vet inte om hon är värd att åka 40 mil för ett ligg? :laugh:.
Hehe... håller med tidigare talare. @Singoalla är fantastisk.
Och du försöker ju marknadsföra dig lite i smyg här i trådarna :laugh:. Svarar om hurdana bilder du har och hur du gör :rofl: :laugh: ;)
 
Är inte så hemskt aktiv på Tinder när det gäller chattande men har skrivit fram och tillbaka med en kille, här snackar vi knappt fem meddelanden var och han har redan frågat efter min Snap. Jag kan förstå att man vill lämna Tinder-appen och kanske gå över på Kik, men eftersom han frågade om just Snap är jag orolig att han endast vill skicka mer.. Intima bilder :crazy:
 
Insett att trots att jag läser varje dag i tråden så har jag inte skrivit på länge :p

Inget direkt nytt på gång dock. Träffade en intressant person på em och har chattat lite på messenger. Har dock skrivit till hen att hen gärna får höra av sig om hen vill ses, så väntar big och ser om hen gör det :) annars kanske jag skickar ett nytt förslag efter semestern hen skulle på :p
 
Är inte så hemskt aktiv på Tinder när det gäller chattande men har skrivit fram och tillbaka med en kille, här snackar vi knappt fem meddelanden var och han har redan frågat efter min Snap. Jag kan förstå att man vill lämna Tinder-appen och kanske gå över på Kik, men eftersom han frågade om just Snap är jag orolig att han endast vill skicka mer.. Intima bilder :crazy:

Mitt svar är ett "använder intesnap, har bara kik" sen ligger bollen hos killen...
Jag är nämligen av den åsikten att kan man inte stå för de man skriver (som man ju inte behöver på samma sätt på snap där konversationen försvinner vart efter) så är jag inte intresserad av personen... Så det är kik eller INTE som gäller hos mej...
Sen kan killar va löjligt "hemlighetsfulla" på kik med.. De blir inte heller långvariga..
En kille ville kom hem till mej så jag fick se honom irl och vägrade skicka bild.. Det är inte så jag "jobbar" ... Visst kan ha missat min drömmatchning men ser inte det som speciellt troligt.
Min kommentar på de va "så du åker hellre hit, jag möter dej vid bussen och säger att du kan lika gärna åka hem igen för du är inte min typ, än att du skickar en bild på dej ?"
Han sa ja på den... VEM gör så ? Åker minst 30 min hit (kommunalt) för att få åka hem igen ?
 
Mitt svar är ett "använder intesnap, har bara kik" sen ligger bollen hos killen...
Jag är nämligen av den åsikten att kan man inte stå för de man skriver (som man ju inte behöver på samma sätt på snap där konversationen försvinner vart efter) så är jag inte intresserad av personen... Så det är kik eller INTE som gäller hos mej...
Sen kan killar va löjligt "hemlighetsfulla" på kik med.. De blir inte heller långvariga..
En kille ville kom hem till mej så jag fick se honom irl och vägrade skicka bild.. Det är inte så jag "jobbar" ... Visst kan ha missat min drömmatchning men ser inte det som speciellt troligt.
Min kommentar på de va "så du åker hellre hit, jag möter dej vid bussen och säger att du kan lika gärna åka hem igen för du är inte min typ, än att du skickar en bild på dej ?"
Han sa ja på den... VEM gör så ? Åker minst 30 min hit (kommunalt) för att få åka hem igen ?

Men vafan... :banghead:

Jag blir mörkrädd av den här tråden.
 
Jag har träffat en del intressanta personer senaste veckorna. Det har varit kul, jag vågar sällan träffas sådär lite mer spontant men hittills har jag inte dött av det. Men nu känner jag mig bara så himla trött helt plötsligt och undrar om det trots allt är värt det. Så tror det är dags för lite paus.
 
Och där kom det från M. "Jag är ledsen att du känt dig osedd och ignorerad."

Innan, så hade jag åter igen skrivit att vi inte lyckas kommunicera och därför står jag fast vid mitt beslut. Precis som vi pratat om i den här tråden. Han frågade vad jag tyckte problemet var, förutom att han var dålig på att lyssna (för det hade han tydligen snappat upp nu). Jag svarade att jag ville ha någon reaktion på vad jag berättat om vad jag känner, så att jag kan få möjligheten att förstå vad han tänker. Han svarade att han är ledsen att jag känt mig osedd och ignorerad.

Jag tror jag poppar lite popcorn och kokar en kopp te. Orkar inte riktigt känna in det där svaret just ikväll känner jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Liksom ensam mamma söker, Bachelor och annan multi-dating. Varför köra denna kränkande urvalsmetod. Typ jag dejtar er alla samtidigt och...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
11 422
Senast: MJLee
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
9 542
Senast: tuaphua
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
9
· Visningar
384
Senast: em76
·
Skola & Jobb Vet att jag såklart kan kontakta skolan bara undrar om detta är något obegripligt för fler än mig?? Jag tappar bort mig i detta med SFS...
Svar
10
· Visningar
546
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp