Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Nja, ni vill inte veta av att ni blir bedömda"

Kanske lite klumpigt uttryckt. Men man blir ju bedömd på tinder. Går liksom inte att komma ifrån. Även i verkliga livet?

"ni" är inte riktat bara till kvinnor heller. Gäller ju även män?
 
Så din inbox gapade tom på diverse nätdejtingsidor men du fick till dejter? Låter ganska märkligt.
Nu blandar du äpplen och päron. På tinder var min inkorg ganska tom trots att jag skrev först på de jag matchade med eller blev unmatched eller folk som efter två meddelanden slutade svara, trots att jag uppfyller @Hero krav på någon som borde ha hur lätt som helst och kunna välja och vraka... det stämmer alltså inte!
 
Nu blandar du äpplen och päron. På tinder var min inkorg ganska tom trots att jag skrev först på de jag matchade med eller blev unmatched eller folk som efter två meddelanden slutade svara, trots att jag uppfyller @Hero krav på någon som borde ha hur lätt som helst och kunna välja och vraka... det stämmer alltså inte!

Ganska tom och tom är två olika saker och då börjar det bli en subjektiv fråga om vad som är tillräckligt mycket. Även undersökning från happypancake verkar stödja att det är mer männen som kontaktar och kvinnorna som väljer. Oavsett vilket så är ämnet helt uttjatat och det är bäst att nöja sig med agree to disagree alternativt att man pratar förbi varandra lite. Ingen mening att skapa bad mojo över något sådant.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Liksom ensam mamma söker, Bachelor och annan multi-dating. Varför köra denna kränkande urvalsmetod. Typ jag dejtar er alla samtidigt och...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
11 379
Senast: MJLee
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
7 662
Svar
1 292
· Visningar
132 512
Senast: lil-sis
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
488
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp