Bukefalos 28 år!

Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gah!
Jag måste rösta nu, för jag är inte säker på att jag kommer kunna hinna in igen innan DL.

Blacksmithfarm röstar på Lobelia


För att jag tycker att hennes kommentar om att inte vilja rösta först skaver. Någon måste alltid göra det, ju.
Dessutom frågar hon om vinstvillkoren som står tydligt utskrivna i trådstarten. Och så frågar hon om tjuven kan stjäla mer än en gång från ulvarna - jag undrar om hon kanske är en ulv som är nervös över att bli bestulen?

Denna röst är ju mer halmstrån än vad jag brukar greppa efter i dl 1

fasen @Klara varför är du inte med denna omgång så jag har någon att rösta på :D
 
Herregud.. hur ska man få till en röst med detta.. måste rösta tidigt eftersom jag ska jobba.. ville ju ha dl1 i morgon när jag var ledig så jag för en gång skull skulle kunna få till en vettig röst i första omgången.
 
Herregud.. hur ska man få till en röst med detta.. måste rösta tidigt eftersom jag ska jobba.. ville ju ha dl1 i morgon när jag var ledig så jag för en gång skull skulle kunna få till en vettig röst i första omgången.
Det är sällan man får till en vettig första dags röst :p
 
Gah!
Jag måste rösta nu, för jag är inte säker på att jag kommer kunna hinna in igen innan DL.

Blacksmithfarm röstar på Lobelia


För att jag tycker att hennes kommentar om att inte vilja rösta först skaver. Någon måste alltid göra det, ju.
Dessutom frågar hon om vinstvillkoren som står tydligt utskrivna i trådstarten. Och så frågar hon om tjuven kan stjäla mer än en gång från ulvarna - jag undrar om hon kanske är en ulv som är nervös över att bli bestulen?

Halmstrån som sagt men kan inte låta bli att fundera på om denna röstningsteorin helt enkelt kan vara en hint till lyan? Har inget annat att gå på och måste rösta nu så...
Fio röstar på blacksmithfarm
 
@Gabby_Ossi Vad händer om Spike stoppar ett käk samma natt som ficktjuven (Gwen?) har stulit det? Stoppas det ändå eller är det bara advokaterna som Spike har makt att hindra?

Stoppat käk är stoppat käk oavsett vem som käkar. Försöker Gwen käka en ond Angel blir det misslyckat käk men ingen omvandling. Faith är skyddad från ett käk oavsett om det är från ulvarna eller Gwen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 531
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 617
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 054
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 198
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp