Beach 2013, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del VIII

Ja, gört! :D Gnäll alltså.

Jag tänker såhär: Känner du alltid att du hellre vill ligga på soffan och äta chips istället för att träna, lyssna inte alltid på vad du vill. Men om du vill ligga på soffan och käka chips en dag istället för att träna, gört! Och om du vill gymma istället för att köra ett pass, varför inte? Jag kör alltid på att så länge det är träning och det inte blir på tok för ensidigt så gör jag det jag vill. Så kör på gym tycker jag, om det är det du vill. :)

Jag jobbar ju extra inatt så jag kommer att avboka bodypumpen. Funderar på att gymma istället, men vet inte om jag vågar mig till Sats. På något vis är det lättare att komma iväg till jobbgymmet om jag ska gym-gymma, men jag vet inte varför? Men aja, är jag för trött blir det nog bara påtande, och att jag stärker mig inför kvällens joggdejt. :D
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Jag tänker samma som du! Men tröttheten har hållt i sig i nästan 2 veckor så nu slutar jag lyssna, vill inte komma ur mina nyfunna rutiner. Men att göra den träningen man känner för, absolut!

Just ja, då blir det ju 2 pass :)
(Mycket värt att vi sitter och pratar med varandra i 2 olika trådar tycker jag :p
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Nej, då är det nog lika bra att försöka komma över tröskeln. Jag har inte haft någon lust att gå på spinning på flera veckor, var på väg att avboka fredagens pass när jag såg att det är snygg-instruktören som kör, vanliga är nog ledig. Spinnspan på fredag, på? ;)

Ja, men vi tar det lugnt va? Jag jobbar ju inatt så kommer kanske vara rätt sliten imorgon kväll.
(Pfft, tre. :angel:)

Åt förresten precis en skål ostbågar för att jag blev sugen, så nu har jag ont i magen. Värt det... not! De var inte ens goda, jäkla prästostsmak. :mad:
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Jag tror att jag kanske kanske kan träna lite imorgon. Har känt mig mycket bättre idag, men kommer antagligen hosta halva natten... blir värre så fort jag lägger mig ned. Men har inte haft feber eller halsont på flera dagar nu, dock fortfarande ont i öronen men det tränar jag med. Sitter och planerar ett tabatapass :bump:
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Cykeln på fredag. :) Vet inte om jag måste sluta tänka på honom som Snygg-NN, jag kom på häromdagen att det faktiskt finns en risk att jag kallar honom det irl. :p
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Kl

Igår blev jag tokig och frossade på popcorn, choklad och gott och blandat:o det var supergott och jag slutade när jag inte var sugen mer = ganska ok. Men idag känns det ju onödigt:p jag äter mest skit efter 20:00, funderar på om en regel om att jag inte ska äta efter 20:00 kan hjälpa. Hmm, det tål att funderas på iaf:)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

kl

Rapport från min träningsvärk:
Startade dagen med att smörja in framsida lår med liniment.
Har seriösa problem med att klä på mig. Att på böja på benen (till exempel gå på toa eller ta sig in i/ut ur bilen) är fan snäppet för avancerat för min arma lekamen.
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Idag ska det bli sol så jag drog på mig en kjol, tittar på mig själv i spegeln och ser att mina ben ser ju annorlunda ut. Mer muskliga, mindre fett och kanske lite smalare. Funderade på om jag skulle ta en bild och visa er (hej ego!:o) men jag avvaktar nog lite ifall det bara är en synvilla:nailbiting:
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Klart du ska visa bild :D

*knapp*
Jag är rätt slut i kroppen sen gårdagens pass. Men på´t igen snart! Fick jätte fina kommentarer från en gammal kompis som inte sett mig på länge. Hon sa att hon fick en chock så smal jag blivit. Och hon var imponerad av hur jag tränade och verkade verkligen brinna för det. Jätte kul att höra. Mer motivation blir det!

Ser ut som det blir mer ridning i sommar som motionsform. Ska imorgon iväg och rida en häst som ev kommer till mig på träning under sommaren. Spännande spännande!
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Bild, bild, bild! :D Jag tror inte det är en synvilla, du har ju tränat på ett bra tag nu så det händer väl grejer!

Linisen, vad härligt med såna kommentarer! Förstår att du blir peppad :)

kl

Här är det stelt! Stretchade igår men inte tillräckligt, ska försöka bota det med en lugn cykeltur med en kompis. Därefter ska jag stretcha riktigt ordentligt ;)
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Jag är sugen på att gymma. Överväger att släpa med mig träningskläder in till stan imorrn och stanna till på gymmet på väg hem. Och avboka bodypumpen. Sparar tid och får in lite träningsglädje kanske? Fortfarande törtt...

Träningsglädjen ska man vara rädd om. Gör det som du känner dig sugen på! Om du är trött även på gymmet så kanske du kan ta ett kort men intensivt pass? All träning är bra träning!
 
Sv: Beach 2013, del VIII

Idag blir det intervaller med löparklubben - premiär! Är lite nervös för att det ska vara aaaaapjobbigt. :nailbiting: jag gillar ju mest att mys-springa och inte att ta ut mig... :cautious::D Tur dock att jag ska springa med andra idag - jag hade nog inte tagit mig ut själv i det här skitvädret. Det regnar på tvären! Plö!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 979
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 984
Senast: Barbabelle
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 600
Senast: Enya
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 997
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp