En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och så ovanligt skum! Du hade väl kunnat komma in och småpladdra lite som vanligt så hade i allafall jag inte misstänkt dig. Men du var TYDLIG...i allafall när man hade facit
Menar du mig? Öh ja, jag var lite mättad på lekar redan då :o

Eller jag kanske skulle skrivit såhär:
"vet ni vad!
Jag fick ett bevittnande,
och då såg jag Asko käka enhörningen!!!
Jag tycker vi röstar ut henne!"
:angel:
JA det tycker jag!! :angel:
 
Du hade ju liksom redan bidragit med en massa bra!
Du lyckades få ut ganska mycket info - din mellanmjölkslista var ju rätt pricksäker

Det blev ju bra, men jag hade inte riktigt förutsett att @Dentaku var borgmästare, som skulle lägga fram sig själv för lynch, att @Sasse/@Matmissbrukaren skulle kickas och att @Gabby_Ossi var tvilling :p Hade jag inte vetat att jag hade blivit siad hade jag aldrig lagt upp listan.

Mitt största feltänk var att jag trodde att @Lobelia var tvilling :o :D Anade att @Mammas var den andra tvillingen och så ville du ha @Tora till tvilling. Plötsligt var de trillingar. :laugh: Så jag nöjde mig med att Tora nog var god, ja mest troligt i alla fall :cautious: :D

Det enda riktigt medvetna draget var att godförklara dig, eftersom att jag visste att du var smed. Såg det som en fördel om älvorna åt dig istället för någon annan. Och den gick ju faktiskt hem. :angel::D
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 583
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 258
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 800
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 880
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp