Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var faktiskt rätt dum och siade lobelia, fick en känsla att hon kanske bara hade skrivit fel och sedan kände att det inte var lönt att försvara sig.. :p
ha jag vann 100 spänn för det slog jag vad om i lyan att du gjorde!!!!:D
få se nu 100X 6 ( för då var Hjärtat med också:love:) = 600:-
fan jag är rik!!!
 
Aha, jag letade under dag/natt 3. Det står väl fel? Om du stal den dag 1, skickade den dag 2 och sen kunde den väl inte användas förrän natt tre eftersom det var fördröjning i den här leken?
Jag fick paketet till DL 2. Siade BSF NattDl2. Velade mellan GA, Q och Bsf :banghead:
 
Nej jag skrev i ett teoriinlägg att jag inte trodde att cirkus var omvandlad. Dock trodde ju snurrfian att jag hade siat henne. Fast jag tyckte att det var klart att jag inte hade siat snurris utan cirkus ;)

Och jag visste att du hade siat mig - det kanske vra tur iom omvandligen, men annars fattade du min roll väl?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 522
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 249
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 795
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 595
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp