Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var inte meningen att jag skulle verka spioning, däremot är jag rätt skraj för dig när jag är ulv och jag var rätt säker på att du skulle misstänka mig(och följdaktligen sia mig) om jag inte röstade på @Artline . Jag förstod ju att det var dåligt för lyan om art rök före lobelia men jag var inte villig att liksom offra mig själv för det. :p

Jag förstod ju att du var älva eftersom jag fick den spionraden från @Habina

Med tanke på temat var det ju lite roligt att det fick alla pojkar weaslys vänligt inställda till mig. :D

Vadå, för ett par lekar sen försvarade jag ju dig in i det sista när du var ulv och jag argumenterade att "så skulle GA inte göra som ulv!" så jag tycks ju hjälpa dig rätt bra när du är på onda sidan.
 
Vadå, för ett par lekar sen försvarade jag ju dig in i det sista när du var ulv och jag argumenterade att "så skulle GA inte göra som ulv!" så jag tycks ju hjälpa dig rätt bra när du är på onda sidan.

Kan ju bero på att jkag brukar gå in för att lura just dig;) Inte enbart dig men folk jag spelat mycket med brukar kunna läsa mig rätt bra så jag behöver liksom spela som jag gör som god för att lura dem. Då brukar en ju lyckas lura någon i vart fall:p

När jag går in för att lura mer nya spelare så brukar de ofta tycka jag beter mig skumtO_o Kan ju kanske bero på att jag ofta beter mig skumt som god:angel:
 
Kan ju bero på att jkag brukar gå in för att lura just dig;) Inte enbart dig men folk jag spelat mycket med brukar kunna läsa mig rätt bra så jag behöver liksom spela som jag gör som god för att lura dem. Då brukar en ju lyckas lura någon i vart fall:p

När jag går in för att lura mer nya spelare så brukar de ofta tycka jag beter mig skumtO_o Kan ju kanske bero på att jag ofta beter mig skumt som god:angel:

Det var lättare att avslöja dig som ulv förut, pladdrade du bara massa utan substans och skrev massor av korta inlägg så var du alltid ulv :p
 
Det var lika säkert sätt som att @Sasse alltid röstade på mig när hon var ulv och jag god :angel:
Jag är fortfarande tacksamt att du berättade så jag kunde sluta med den ovanan ;)
I runt 5 år eller så var jag och @Sasse alltid på olika sidor i leken(men höll trots det med varandra i tråden) var jättekonstigt ett tag där när det ändrade sig och vi var på samma sida i flera lekar på kort tid. O_o Tog ett tag att vänja sig. :laugh:
Jag saknar den gamla goda tiden när jag kunde misstänka dig "bara för att" :p
 
Just det innan jag glömmer bort det!
@cirkus hade helt rätt når hon sa att jag kan vara lika tillbakalutad när jag har en god roll med specialfunktioner. Så inte alla tror med automatik att jag är ond i framtiden bara därför:angel:
Jag spelade på samma sätt när jag var röstfifflare tex
Har haft sjukt dåligt med tid i denna leken mot i vanliga fall, så mycket av det som verkat sansat är kopplat till det...
 
Det var inte meningen att jag skulle verka spioning, däremot är jag rätt skraj för dig när jag är ulv och jag var rätt säker på att du skulle misstänka mig(och följdaktligen sia mig) om jag inte röstade på @Artline . Jag förstod ju att det var dåligt för lyan om art rök före lobelia men jag var inte villig att liksom offra mig själv för det. :p

Jag förstod ju att du var älva eftersom jag fick den spionraden från @Habina

Med tanke på temat var det ju lite roligt att det fick alla pojkar weaslys vänligt inställda till mig. :D

Du spelade grymt bra.
Väldigt följsamt. Lite för följsamt så jag blev i allafall lite ynka misstänksam.
Du hade liksom inga egna teorier kände jag utan hakade på Niyama så lätt, så lätt och min tanke när jag kipade mig i huvudet över dig var att du visste att just Niyama skulle reagera på dig om du inte följde henne.
 
Du spelade grymt bra.
Väldigt följsamt. Lite för följsamt så jag blev i allafall lite ynka misstänksam.
Du hade liksom inga egna teorier kände jag utan hakade på Niyama så lätt, så lätt och min tanke när jag kipade mig i huvudet över dig var att du visste att just Niyama skulle reagera på dig om du inte följde henne.

Tack och ja du har rätt, att det var just Niyama spelade in. Anledning till att jag kom undan med att inte ha så mycket teorier var att det var ganska många oaktiva med, så det var fler som inte kom med så mycket teorier.

Bristen på teorier berodde dock mer på ork än taktik.
 
Just det innan jag glömmer bort det!
@cirkus hade helt rätt når hon sa att jag kan vara lika tillbakalutad när jag har en god roll med specialfunktioner. Så inte alla tror med automatik att jag är ond i framtiden bara därför:angel:
Jag spelade på samma sätt när jag var röstfifflare tex
Har haft sjukt dåligt med tid i denna leken mot i vanliga fall, så mycket av det som verkat sansat är kopplat till det...

Du är en spelare som jag ALLTID kommer att hålla extra öga på. Och fundera ett extra varv på om det är värt att få ut dig om man inte säkert vet att du är på andra sidan.
Problemet med dig är att du är sjukt värdefull för din egen sida alltid. Som död ulv - Guld.
Som levande god - Guld.

I den här leken hade jag INTE fattat att du var ond om det inte gått som det gjorde i Artline lynchen. Resten av ditt spel var fullkomligt oklanderligt. Sen när hjartagna åkte och visade sig vara omvänd fattade jag att FiaM VAR god och att din röst på henne helt enkelt var i förhoppning att få ut en god - inte att du följde mina misstankar...(som jag blev smickrad av att du gjorde och hamnade lite bättre till på min lista)
 
Tack och ja du har rätt, att det var just Niyama spelade in. Anledning till att jag kom undan med att inte ha så mycket teorier var att det var ganska många oaktiva med, så det var fler som inte kom med så mycket teorier.

Bristen på teorier berodde dock mer på ork än taktik.

Ja och att det redan fanns ett par uppenbart onda - INGEN kom med teorier - det var därför som jag drog igång som ett jävla ånglok efter omvandlingen, med både vettiga och befängda tankar - jag vill ha reaktioner
 
Du är en spelare som jag ALLTID kommer att hålla extra öga på. Och fundera ett extra varv på om det är värt att få ut dig om man inte säkert vet att du är på andra sidan.
Problemet med dig är att du är sjukt värdefull för din egen sida alltid. Som död ulv - Guld.
Som levande god - Guld.

I den här leken hade jag INTE fattat att du var ond om det inte gått som det gjorde i Artline lynchen. Resten av ditt spel var fullkomligt oklanderligt. Sen när hjartagna åkte och visade sig vara omvänd fattade jag att FiaM VAR god och att din röst på henne helt enkelt var i förhoppning att få ut en god - inte att du följde mina misstankar...(som jag blev smickrad av att du gjorde och hamnade lite bättre till på min lista)

@Artline lynchen var lite mitt fel :o @quarter4ever frågade om råd och jag sa åt henne att inte gå in och ändra.

Q spelade jättebra bakom kulliserna också, Q hittade tex. tvillingarna i ett läge när jag inte tror att så många andra gjort det. Jag hade tex försökt men inte lyckats så jag talade om för Q(vi hade pratat om att hitta tvillingarna innan, både Q och jag gillar att klura på rollerna) att jag hade kört fast och simsalabim några minuter senare hade hon hittat dem. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 297
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 532
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 083
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 041
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp