Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du ville att q4 skulle bli siad så att du gick säker? :rofl:

Och om vi ska vara petiga så ville jag ju ha @Lobelia siad,det skrev ja ju in tråden, hon gjorde nämligen inte som jag sa och ändrade sin röst från art till sig själv,(jag blev obergligt bossig den kvällen, det var då jag envisades med att käka fio också vet inte vad som flög i mig) Jag menar jag kan inte förstå att inte alla jag spelar ulv tillsammans med lyssnar på mina ideer mest hela tiden, jag menar de är jämnt så genomtänkta och bra.:angel:
 
Och om vi ska vara petiga så ville jag ju ha @Lobelia siad,det skrev ja ju in tråden, hon gjorde nämligen inte som jag sa och ändrade sin röst från art till sig själv,(jag blev obergligt bossig den kvällen, det var då jag envisades med att käka fio också vet inte vad som flög i mig) Jag menar jag kan inte förstå att inte alla jag spelar ulv tillsammans med lyssnar på mina ideer mest hela tiden, jag menar de är jämnt så genomtänkta och bra.:angel:

Du? Bossig? Kan jag väl aaaldrig tänka mig! :angel: :p
 
Och om vi ska vara petiga så ville jag ju ha @Lobelia siad,det skrev ja ju in tråden, hon gjorde nämligen inte som jag sa och ändrade sin röst från art till sig själv,(jag blev obergligt bossig den kvällen, det var då jag envisades med att käka fio också vet inte vad som flög i mig) Jag menar jag kan inte förstå att inte alla jag spelar ulv tillsammans med lyssnar på mina ideer mest hela tiden, jag menar de är jämnt så genomtänkta och bra.:angel:
Och jag hängde liksom inte med, insåg att jag borde ändra typ prick DL, det fanns inte tid att göra GA till viljes.
 
@Artline lynchen var lite mitt fel :o @quarter4ever frågade om råd och jag sa åt henne att inte gå in och ändra.

Q spelade jättebra bakom kulliserna också, Q hittade tex. tvillingarna i ett läge när jag inte tror att så många andra gjort det. Jag hade tex försökt men inte lyckats så jag talade om för Q(vi hade pratat om att hitta tvillingarna innan, både Q och jag gillar att klura på rollerna) att jag hade kört fast och simsalabim några minuter senare hade hon hittat dem. :laugh:

Hur då?
 
Haha!
Jag såg det också och var helt beredd att offra Lobelia på studs men sen verkade ju ingen annan ha sett det...
Det där inlägget gav mig ångest ända tills Lobelia åkte och verkligen var ond :crazy: Jag hade väldigt många "men tänk om..." i vårt Kråkbo :o :angel: :D
 
  • Gilla
Reactions: fio
Och om vi ska vara petiga så ville jag ju ha @Lobelia siad,det skrev ja ju in tråden, hon gjorde nämligen inte som jag sa och ändrade sin röst från art till sig själv,(jag blev obergligt bossig den kvällen, det var då jag envisades med att käka fio också vet inte vad som flög i mig) Jag menar jag kan inte förstå att inte alla jag spelar ulv tillsammans med lyssnar på mina ideer mest hela tiden, jag menar de är jämnt så genomtänkta och bra.:angel:

Ja jag förstår inte detta.... lilla stackars oskyldiga mig :(
 

Det hade med inlägget med lobelia att göra minns inte exakt men tror det var något att du om du varit tvilling velat prata med tvillingen först och @FiaM skrev ju också något om att ha sett det å så passade ni ju in i tvillingrollen i övrigt också tyckte rättt lika och misstänkte inte varandra.
 
Och om vi ska vara petiga så ville jag ju ha @Lobelia siad,det skrev ja ju in tråden, hon gjorde nämligen inte som jag sa och ändrade sin röst från art till sig själv,(jag blev obergligt bossig den kvällen, det var då jag envisades med att käka fio också vet inte vad som flög i mig) Jag menar jag kan inte förstå att inte alla jag spelar ulv tillsammans med lyssnar på mina ideer mest hela tiden, jag menar de är jämnt så genomtänkta och bra.:angel:

Jag var faktiskt rätt dum och siade lobelia, fick en känsla att hon kanske bara hade skrivit fel och sedan kände att det inte var lönt att försvara sig.. :p
 
Ja jag förstår inte detta.... lilla stackars oskyldiga mig :(

Det var det som var problemet vet du. det är de oskyldiga som käkas:p

Annars berätta jag lite mer här om varför du blev käk vet inte om du sett det

plus @Blacksmithfarm och övriga som undrar.

Du var godförklarad, du var troligtvis inte skyddad och när @quarter4ever dessutom räknade ut att du och @FiaM var tvillingar så var du helt enkelt det överlägset bästa käkvalet.

Det här med hämnd är inte riktigt min grej tror jag, finns det inget taktiskt skäl att käka någon så försöker jag nog käka så snällt som möjligt, första natten brukar en ju t.ex undvika de som brukar åka tidigt ofta på slutet.
 
@Snurrfian - fick du mitt paket med spionrad förresten? Du var den sista jag skickade till och det står inte med i sammanfattningen vad jag kan se @Paddington @CaisaLundblad
Inget paket till lilla mig... ;) Jag var faktiskt fullständigt lost ett tag, mycket för att jag inte riktigt hade fokus på leken... Jag hade tänkt att stå över och så här i efterhand så hade det kanske varit bättre, nu blev leken ett stress moment för mig att hinna med... så jag kommer att stå över åtminstone nästkommande lek, sen får vi se om jag hinner landa lite i mitt pluggande, men det känns som om det kan bli rätt intensivt fram till slutet av maj... :cautious:
 
Inget paket till lilla mig... ;) Jag var faktiskt fullständigt lost ett tag, mycket för att jag inte riktigt hade fokus på leken... Jag hade tänkt att stå över och så här i efterhand så hade det kanske varit bättre, nu blev leken ett stress moment för mig att hinna med... så jag kommer att stå över åtminstone nästkommande lek, sen får vi se om jag hinner landa lite i mitt pluggande, men det känns som om det kan bli rätt intensivt fram till slutet av maj... :cautious:

Då klantade sig LL :(
Du skulle fått en spionrad - då kanske du hade varit lite mindre lost ;)
 
Och om vi ska vara petiga så ville jag ju ha @Lobelia siad,det skrev ja ju in tråden, hon gjorde nämligen inte som jag sa och ändrade sin röst från art till sig själv,(jag blev obergligt bossig den kvällen, det var då jag envisades med att käka fio också vet inte vad som flög i mig) Jag menar jag kan inte förstå att inte alla jag spelar ulv tillsammans med lyssnar på mina ideer mest hela tiden, jag menar de är jämnt så genomtänkta och bra.:angel:
Det var ju en sak jag reagerade på, när du skrev att "någon borde sia henne"
Det kändes som du ville lura både Lilltess och Niyama till att sia samma spelare och därmed slösa en sia...
Men jag vågade inte riktigt stå på mig där...


jag siade henne efter omvandlingen så jag visste :)

Ja, jag visste att du visste. Men jag var rädd att de onda skulle förvirra dig iom att det var sian precis efter omvandlingen...
Hade jag inte vetat det + att jag visste att cirkus var tjuvad dl1 (= trodde inte käket var snott = cirkus god) så hade jag haft svårare att tro på cirkus tror jag...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 592
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 258
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 805
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 605
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp