Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är lugnt. Du behöver inte cykla idag. Du mår ju alldeles för jävligt.
Ät om du är hungrig.

Ta ett bad/skön dusch? Finger och tå naglar i matchnde färg?

Fördjupa dig i en bok/film/datorspel och försök koppla av?
 
Jag tror att det är två år sedan jag skapade den första tråden och jag står fortfarande och stampar på samma ställe utan att ta mig framåt. Det är odugligt
 
Jag håller på att bli knäpp i huvudet. Jag klarar inte det här. Vill bara dö :cry:
Du har en lång väg att gå, och jag är övertygad om att du gör framsteg. Bara att det verkar som att du inte kommer någonstans. Jag förstår känslan att du bara vill dö. men du gör så mycket vakert i den värld, och jag vill se vad du gör i framtiden. Du får ta hjälp av alla dina vänner, det är ok. om du behöver ta hjälp av mig så lovar jag att försöka så gott jag kan. men lämna oss inte!
 
Lyan, jag tror att det är något knas med din medicinering. Det gick uppåt ett tag, men sen triggade din ätstörning igång och ångesten ökade. Jag tror verkligen att du behöver träffa din läkare väldigt snart.

Har du någon som kan komma och vara med dig lite?

Och du, du är inte värdelös och du har inte stått still i två år. Gått framåt och bakåt, men inte stått still. Trots alla svåra grejer du varit med om, förluster och svek och väldigt problematiskt mående. Du är modig och vågar berätta om sånt som många stänger inne i sig. Du är inte meningslös.
 
Lyan, jag tror att det är något knas med din medicinering. Det gick uppåt ett tag, men sen triggade din ätstörning igång och ångesten ökade. Jag tror verkligen att du behöver träffa din läkare väldigt snart.

Har du någon som kan komma och vara med dig lite?

Och du, du är inte värdelös och du har inte stått still i två år. Gått framåt och bakåt, men inte stått still. Trots alla svåra grejer du varit med om, förluster och svek och väldigt problematiskt mående. Du är modig och vågar berätta om sånt som många stänger inne i sig. Du är inte meningslös.
Jag vet inte vad läkaren skulle kunna göra mer än att höja medicinerna och det kommer troligen inte att funka för när jag har höjt innan har jag blivit jättedålig av biverkningarna. Har en telefontid om en månad.

Har ingen som kan komma men det har lugnat sig lite. Hoppas att jag kan somna snart.

Jag känner mig oduglig och meningslös. Jag klarar ingenting :cry:
 
Jag vet inte vad läkaren skulle kunna göra mer än att höja medicinerna och det kommer troligen inte att funka för när jag har höjt innan har jag blivit jättedålig av biverkningarna. Har en telefontid om en månad.

Har ingen som kan komma men det har lugnat sig lite. Hoppas att jag kan somna snart.

Jag känner mig oduglig och meningslös. Jag klarar ingenting :cry:
men du gör ju fina saker, och underbara foton.
 
Jag vet inte vad läkaren skulle kunna göra mer än att höja medicinerna och det kommer troligen inte att funka för när jag har höjt innan har jag blivit jättedålig av biverkningarna. Har en telefontid om en månad.

Har ingen som kan komma men det har lugnat sig lite. Hoppas att jag kan somna snart.

Jag känner mig oduglig och meningslös. Jag klarar ingenting :cry:


Tror iaf att det kan vara viktigt att du delar med dig av att du mått lite sämre senaste tiden, ätstörningsproblematiken osv. :)
 
@Lyan jag tror fortfarande att du skulle kunna få hjälp av terapi, om du bara kan hitta en bra terapeaut som fungerar för dig.

Med allt du har varit igenom senaste tiden så behöver det bearbetas på något vis, för att inte leda till att du mår sämre och sämre... Jag tror inte det räcker med enbart mediciner för ett varaktigt resultat.

Men kan vara bra att kontakta läkaren i första hand. Kram.
 
@Lyan jag tror fortfarande att du skulle kunna få hjälp av terapi, om du bara kan hitta en bra terapeaut som fungerar för dig.

Med allt du har varit igenom senaste tiden så behöver det bearbetas på något vis, för att inte leda till att du mår sämre och sämre... Jag tror inte det räcker med enbart mediciner för ett varaktigt resultat.

Men kan vara bra att kontakta läkaren i första hand. Kram.
Problemet med terapi är att man måste jobba själv och det klarar jag inte eftersom jag har noll självdiciplin.

Nej, medicinerna fungerar ju uppenbarligen inte ensamma för i så fall hade allting varit löst nu. Men jag vet inte hur jag ska kunna lösa det :(

Jag klarar inte att ta kontakt med läkaren som det är nu. Och han verkar vara helt inne på medicinerna för han har skrivit ut sjukt mycket. 500 tabletter seroquel till någon som funderar på självmord känns helt uppåt väggarna!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 795
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 877
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
279
Senast: warg
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 025
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp