Bukefalos 28 år!

Moderatorer

Sv: Moderatorer

I den mordiska katt-tråden var du min enda allierade tror jag, så hur kan jag INTE tycka om dig ;) :D :love:
Du/ni gör ett bra jobb, jag tycker man ska berömma varandra ibland också, det blir för mycket depp och neg. ibland. :)
 
Sv: Moderatorer

Jag försvarar då jag har samma åsikt och om någon behandlas fel :bow:

Jag håller med att det är för lite berömm & omtanke både här och i irl.
 
Sv: Moderatorer

A_K_N skrev:
Eftersom jag förmodar att det är mig du syftar på när det gäller "hon", lilla gumman :devil: så kan jag väl säga att du avslöjade dig själv.

Lilla WINGIL som med sååå stora bokstäver talade om att hon aldrig mer skulle visa sig här :rofl: och ändå dök upp gång på gång :o

Gud vad du är otrevlig! Gång på gång är du lika nedlåtande och otrevlig!
 
Sv: Moderatorer

Jag gillar er moderatorer :love: Vissa mer än andra ;), men oavsett så gör ni alla ett kanonjobb :banana: :bow:

*utan moderatorer stannar Buke*
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 159
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 301
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 946
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 631
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp