Bukefalos 28 år!

Nyfiken på vad du/vi andra pysslar med? LXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick meddelandet på min telefonsvarare så jag hade inte möjlighet att fråga ens.
Men åka 23 mil enkel resa för att få de papprerna är ju nån form av stenåldernssystem :crazy:. Så kan det väl ändå inte få gå till!

Kan inte din gamla läkare skicka journalen direkt till din nya läkare då om det är enklare?

Tycker det låter helmysko annars om det inte finns NÅTT annat sätt än att du ska hämta dem personligen.
 
Eldar,fryser,eldar lite mer, skulle behöva åka o handla men det regnar ute och jag är gjord av socker idag.
 
Men åka 23 mil enkel resa för att få de papprerna är ju nån form av stenåldernssystem :crazy:. Så kan det väl ändå inte få gå till!

Kan inte din gamla läkare skicka journalen direkt till din nya läkare då om det är enklare?

Tycker det låter helmysko annars om det inte finns NÅTT annat sätt än att du ska hämta dem personligen.
Jo, det finns ett bättre sätt, nämligen att nuvarande VC ber om att få dem. Men de tyckte det var enklare om jag bad om dem för annars behövde jag komma ner till mottagningen här och skriva på papper om det :banghead: . Jag blir så jävla matt. Tur att jag inte är i jättedåligt skick för det är ju ett jävla sjå att ens få träffa en läkare.
 
Fan fan fan... gick inte att plåta idag, det regnar liksom en sånt där fuktigt blött regn som dessutom gör allt grått och trist.
 
Fick precis mail om att en stor webshop i Norge vill ta in mitt label/företag i sitt sortiment. Ehhh VADGÖRMANNU?? Jag har ingen aning ju haha. Jag VET att det är bra saker men jag blir ändå så "äsch inte ska väl jag".

Men coolt! Kör hårt och pruta inte :D Har de hört av sig så vill de ju ha dina grejer ;)
 
Jag tror jag varit allergisk längre men som du först 2013 fattade att det var potatisen jag inte tålde. På midsommar av allt. Då fick jag så ont i magen att jag blev sängliggandes några timmar medans magen krampade.
Du menar färskpotatis som finns på sommaren och den som finns mer på höst/vinter/vår i butiken? Jag reagerar lika på alla.
Att jag funderar på om det är någon skillnad beror på att jag diskuterade detta problem med min kollega häromdagen. Hon sa att hon också reagerar, men bara på färskpotatis. Eftersom jag så nyss satt tummen på vad det är som är orsaken har jag inte kunnat prova så mycket själv ännu gör att se om det skiljer sig något i reaktion.
 
Rensar telefonen på bilder för att frigöra utrymme. Även fast dom hamnar på en extern hårddisk så känns det oerhört tufft att tömma den på foton av guldhästen, på något sätt blir det ännu mer definitivt att han inte finns med mig längre :(
:heart Jag kände också så när jag tömde sist. Alla bilderna på min älskade katt som inte finns längre. Jag kunde inte med att ta bort alla utan behöll ett par favoriter.
 
Hur man gör när schenkerombudet skiter i att göra sitt jobb och man vill ha sitt paket, jo man ringer kundtjänst och bråkar tills dom ringer ombudet och bråkar lite och vips fanns paketet visst där ändå och kundtjänsten bad om ursäkt :up:

Fick lönebeskedet och dog nästan :crazy: :( så nu har jag skapat bekantskap med FK för första gången på många år :crazy: . Jag hoppas verkligen att det går bättre än förra gången då det tog 10 månader att få några pengar :crazy:

Nu ska jag rusta upp mig för att klara regnet utomhus och åka och handla, kylen ekar tomt igen.... :cautious: kan jag skylla på Leif kanske? :idea: :angel:
 
Hur man gör när schenkerombudet skiter i att göra sitt jobb och man vill ha sitt paket, jo man ringer kundtjänst och bråkar tills dom ringer ombudet och bråkar lite och vips fanns paketet visst där ändå och kundtjänsten bad om ursäkt :up:

Fick lönebeskedet och dog nästan :crazy: :( så nu har jag skapat bekantskap med FK för första gången på många år :crazy: . Jag hoppas verkligen att det går bättre än förra gången då det tog 10 månader att få några pengar :crazy:

Nu ska jag rusta upp mig för att klara regnet utomhus och åka och handla, kylen ekar tomt igen.... :cautious: kan jag skylla på Leif kanske? :idea: :angel:
Så Leif har diskat rent kylskåpet ? Ja jo det kan nog skyllas på Leif.:D

Edit:eller var Leif motsvarigheten till min Robban?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det finns redan en tråd för diskussioner om kriget i Ukraina (den tråden hittas här). Men för att den ska få fortsätta ha sitt syfte...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
40 538
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi fortsätter stödja Lyan. Den gammla hittar ni här: https://www.bukefalos.se/threads/lyans-nya-trad.1435426/page-100#post-18776246
13 14 15
Svar
292
· Visningar
29 351
Senast: Lyan
·
  • Låst
Övr. Hund Startar här, den förra finns på https://www.bukefalos.se/threads/hunduppdateringstraden-del-19.1469093/page-100#post-18780100
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
152 282
Senast: lillebill
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 401
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp