Bukefalos 28 år!

Nyfiken på vad du/vi andra pysslar med? LXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis mail om att en stor webshop i Norge vill ta in mitt label/företag i sitt sortiment. Ehhh VADGÖRMANNU?? Jag har ingen aning ju haha. Jag VET att det är bra saker men jag blir ändå så "äsch inte ska väl jag".
Du förhandlar och tackar förhoppningsvis ja, såklart! Vilken fantastisk möjlighet :bump:
 
Har inte gjort många knop idag. Är så hiskeligt trött så jag skulle vilja ligga i soffan hela dagen och inte göra nått. Men inget blir roligare av det så ska ta mig i kragen och åka till hästen och sen blir det jobb mest hela helgen.
 
Haha jag kommer bli helt "ni får det gratis tihi!!" Jag tror inte jag är så bra på att förhandla. Jag som hade tänkt knalla över till en lokal butik och frågat om de ville ta in lite för att sälja mot provision. Börja småskaligt liksom. :nailbiting:
Då får du låtsas att du är bra på det, gå in i en roll för en stund ;) . Klart att du ska tjäna något på det, och en förhandling handlar ju om att båda parter ska bli nöjda :up:
 
@cili :heart
Jag har fortfarande foton i mobilen på speciella djur som gick bort för mer än 10 år sen. På så sätt känns det som om de ändå finns nära.
Han är kvar som bakgrundsfoto. Han och sambon, när vi testade att "tömköra" första gången. Sambon leder honom i grimman som vanligt, men han har på sig sin däckel och tömmar bak till mig som tar fotot.
Det känns som att det var flera år sedan, när det i själva verket inte ens gått 3 månader :(
 
I Augusti, ca 2 veckor innan min syster skulle flytta till Gotland, fick de inbrott i huset de hade utanför Skövde. Golfklubbor för både barn och vuxna stals likaså massa verktyg. Deras cyklar mm som de hade stående på trädgården var kvar dock och en stor gräsklippare mm så de var väldigt selektiva när de valde stöldgods.

Idag, eller om det var igår, fick min syster ett samtal från polisen i Skövde om att alla deras golfklubbor har hittats och att de kan hämta ut dem men det löste sig så jag kan hämta ut dem! :up: Trodde deras saker var långt utomlands för länge sedan jag :D
 
Han är kvar som bakgrundsfoto. Han och sambon, när vi testade att "tömköra" första gången. Sambon leder honom i grimman som vanligt, men han har på sig sin däckel och tömmar bak till mig som tar fotot.
Det känns som att det var flera år sedan, när det i själva verket inte ens gått 3 månader :(

:heart
Jag har min första katt som bakgrundsbild. Hon gick bort för sex år sen men det känns som om det var betydligt längre sen så jag förstår vad du menar.
 
Åkeeej... Jag får ingen tid hos läkaren här för jag måste se till att de får min gamla journal först. Och för att få ut min gamla journal krävs min underskrift på ett papper hos den gamla mottagningen. 23 mil härifrån. Hur tänkte de?
 
Haha jag kommer bli helt "ni får det gratis tihi!!" Jag tror inte jag är så bra på att förhandla. Jag som hade tänkt knalla över till en lokal butik och frågat om de ville ta in lite för att sälja mot provision. Börja småskaligt liksom. :nailbiting:

Klart du är bra på att förhandla, du kommer fixa det suveränt!
Hejja hejja pepp pepp :banana:
Skit vad skoj och spännande :bow:
 
Med tanke på att det idag går signera avtal elektroniskt känns det lite 1900-tal :cool:
Ja, suck. Först hade jag tänkt ta ut journalen via nätet för där loggar man ju trots allt in med e-legitimation, men det lyckades inget vidare. Så jag ringde och då fick jag beskedet att de skulle skicka den till min folkbokföringsadress. Men det visade sig inte heller fungera.
 
Ja, suck. Först hade jag tänkt ta ut journalen via nätet för där loggar man ju trots allt in med e-legitimation, men det lyckades inget vidare. Så jag ringde och då fick jag beskedet att de skulle skicka den till min folkbokföringsadress. Men det visade sig inte heller fungera.
Men vad märkligt! Kan de inte skicka med rekommenderat brev ens?
 
Jag dör.. på riktigt. Står på mässa och bland de första jag pratar med var en herre som jag kände igen men kunde inte placera.
Jomenvisst hej x:ets pappa :rofl: Lite skämmigt speciellt när jag frågade honom efte namn då jag kände igen honom.

Sen har jag en grymt snygg utställare brevid mig. Riktigt smaskigt ögongodis. Trevlig också. Lite så jag får munhäfta. Hallå jag är lyckligt kär i min sambo så varför sprang jag iväg och kollade frissan i spegeln efter mötet? :o

Ser fram emot resten av helgen med sånt här ögongodis :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det finns redan en tråd för diskussioner om kriget i Ukraina (den tråden hittas här). Men för att den ska få fortsätta ha sitt syfte...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
40 523
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi fortsätter stödja Lyan. Den gammla hittar ni här: https://www.bukefalos.se/threads/lyans-nya-trad.1435426/page-100#post-18776246
13 14 15
Svar
292
· Visningar
29 326
Senast: Lyan
·
  • Låst
Övr. Hund Startar här, den förra finns på https://www.bukefalos.se/threads/hunduppdateringstraden-del-19.1469093/page-100#post-18780100
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
152 261
Senast: lillebill
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 401
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp