Bukefalos 28 år!

Så mycket bättre - Ulvlek edition!

Jag tog @qitis som ängel och @LenaH som ond när jag blev trollad att rösta på Q och Lena också gjorde det på ett lite märkligt sätt.

I övrigt var jag ganska glad att bli käkad :D
 
@Niyama valde du Rickard Söderberg som gäst som en vinkning till ängeln i leken?:)

Jag valde artister som var döda som en liten vink om att de var i himlen och så är änglar :D

Lyan : var helt övertygad om att ni fått drällraden om vem ängeln skyddade. :cool:
Varför trollade ni Mirtai att rösta på mig? :)

Och @bollen__ förlåt förlåt förlåt :o
Hade inte tid att delta efter 21 igår och jag tyckte ju att det var så tydligt när jag läste om Niyamas övertygelse om att magnum var god och envist pekade på att hon la första rösten på killaloe. Jag tolkade det helt enkelt som att hon fått Infon att fifflaren röstar på killaloe första natten.
Samtidigt hade jag ju dig länge som fifflaren. Ffa efter kommentaren om att hänga med på tåget.
Men fick som sagt för mig att du försökte lura mig upp på läktaren igen genom att låtsas ha en roll. Har ju liksom gått på den flera gånger förut :o:angel:

Tack alla för rolig lek och tack till LL @Lenis för roligt tema också :)
 
@Niyama valde du Rickard Söderberg som gäst som en vinkning till ängeln i leken?:)
Haha nej, såna där frågor blir jag mest stressad av för jag har alltid noll koll på det man ska svara på. Har inte så bra koll på artister heller, men vet vem Rickard Söderberg är och att han verkar vettig och så kom jag inte på nån annan. Så det var nog mest att hans namn stod där, hade lika gärna kunnat vara namn på en av ulvarna :D

När fattade du min roll?
 
Haha nej, såna där frågor blir jag mest stressad av för jag har alltid noll koll på det man ska svara på. Har inte så bra koll på artister heller, men vet vem Rickard Söderberg är och att han verkar vettig och så kom jag inte på nån annan. Så det var nog mest att hans namn stod där, hade lika gärna kunnat vara namn på en av ulvarna :D

När fattade du min roll?
Grunnade på det direkt du skrev om Rickard Söderberg :D Men var också i tanken att du kunde vara ulv som ville få reaktion från Ängeln med det valet. Därför lät jag bli att kommentera det.
Hade BSF som möjlig spion efter första natten och så var det du som var det andra alternativet.
Nojade efter att ha fått spioninfon om du satt i lyan och kanske att magnum med gjorde det och lyan försökte lura den som skulle få infon att en eller båda ni två var goda iom det :p
Ingen tvekan när du började prata om trollningar och Mirtais röst :)
 
Grunnade på det direkt du skrev om Rickard Söderberg :D Men var också i tanken att du kunde vara ulv som ville få reaktion från Ängeln med det valet. Därför lät jag bli att kommentera det.
Hade BSF som möjlig spion efter första natten och så var det du som var det andra alternativet.
Nojade efter att ha fått spioninfon om du satt i lyan och kanske att magnum med gjorde det och lyan försökte lura den som skulle få infon att en eller båda ni två var goda iom det :p
Ingen tvekan när du började prata om trollningar och Mirtais röst :)
Fattade du inte när jag jobbade för att du inte skulle bli lynchad? Hade tänkt försöka ligga lågt men det gick ju åt helvete där :D.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 391
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 657
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 498
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 167
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp