Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Men jestanes... Har ingen läst dem?! Inte för att det är finlitteratur precis, men... Är det för att ni är så rackarns ung allihop? :cautious:

LL, jag vill ha få min roll (vad den nu är ;)) uppbiffad med (extra?) krafter! Jag har nämligen läst dem! :angel:
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Jag har haft fullt upp med att nörda Harry Potter och Sagan om ringen under min uppväxt, så jag har liksom inte haft tiiiid :D

Mvh plöjde fyra tegelstenar i veckan så det är egentligen ingen riktig ursäkt :cautious:
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Ja, jag kan ju alltid ge dig förmågan att försvinna - omgående....... :sneaky:

:eek:

Men du... Kompis... Det skulle du väl aldrig göra, kompis? Va, kompis? :love:

Jag har haft fullt upp med att nörda Harry Potter och Sagan om ringen under min uppväxt, så jag har liksom inte haft tiiiid :D

Mvh plöjde fyra tegelstenar i veckan så det är egentligen ingen riktig ursäkt :cautious:

Haha, de här är mer som popcornböcker/kioskdeckare. Du läser ut dem samma dag du börjar. :D

In other news: mitt tangentbord anser att jag inte får använda bokstaven b eller mellanslag, och kräver ett kok stryk vid varje försök. Och musen anser att det krävs ~400m musflytt för att flytta pekaren 1cm... De verkar inte gilla att bli tappade i golvet? :confused: Men med andra ord har jag lite problem att skriva för tillfället... (Puh tänker ni. Fy på er säger jag. :p)
Dessutom har firefox bestämt mig att jag måste skriva på engelska och måste ha stavningskontrollen på, vilket driver mig vansinnig! Och hur många gånger jag än ändrar det så ändrar den tillbaka igen. :meh:
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Det ser ju inte ut som att du har något problem att skriva, i alla fall :D Hade jag haft de där problemen hade mitt inlägg nog sett ut så här:

Tangentbord bråkar. Orkar inte. Återkommer när jag och tangenterna är på samma sida igen. Eller när jag genom hotelser fått som jag vill.

Kortfattat och bra :D
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Det ser ju inte ut som att du har något problem att skriva, i alla fall :D Hade jag haft de där problemen hade mitt inlägg nog sett ut så här:

Tangentbord bråkar. Orkar inte. Återkommer när jag och tangenterna är på samma sida igen. Eller när jag genom hotelser fått som jag vill.

Kortfattat och bra :D

Men det där är ju min variant av kortfattat! ;)
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Dessutom har firefox bestämt mig att jag måste skriva på engelska och måste ha stavningskontrollen på, vilket driver mig vansinnig! Och hur många gånger jag än ändrar det så ändrar den tillbaka igen. :meh:

Byt till google chrome, mycket trevligare att ha å göra med =)

Och så har ju jag hittat hit också.. Hör också till dem som inte läst isfolket... men jag har hör att de böckerna är snuskiga, är det så? Råkade komma in på dem när jag och en kollega pratade diverse strunt-litteratur, hon sa att hon älskade isfolket-böckerna när hon var tonåring för att det var tantsnusk var och varannan sida :D

Nu väntar alltså några intensiva dagars nagelbitande... Tycker de här lekarna är läskigare än en skräckfilm :cautious:
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Hör också till dem som inte läst isfolket... men jag har hör att de böckerna är snuskiga, är det så? Råkade komma in på dem när jag och en kollega pratade diverse strunt-litteratur, hon sa att hon älskade isfolket-böckerna när hon var tonåring för att det var tantsnusk var och varannan sida :D

Exactamundo! :D
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Willkommen! Hoppas du kommer ha roligt och inte blir förskräckt :D

Förskräckt blir man... jag lever i nästan konstant skräck och ångest när jag spelar... man vet inte vem som är vem och även när man misstänker någon så får jag ångest över att misstänka en god. Det här är min tredje lek... hoppas det blir lättare att förstå och börja gissa rätt snart :D
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Håll tummarna för att den här mottaningen fortsätter så kan jag vara aktiv även kvällstid.
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Förskräckt blir man... jag lever i nästan konstant skräck och ångest när jag spelar... man vet inte vem som är vem och även när man misstänker någon så får jag ångest över att misstänka en god. Det här är min tredje lek... hoppas det blir lättare att förstå och börja gissa rätt snart :D

Okej, jag uttrycker mig såhär istället: "Hoppas att du inte blir så avskräckt så du aldrig vågar spela igen".

:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 516
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 289
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 064
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 377
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp