Bukefalos 28 år!

Ulvlek Hela Buke bakar-Julspecial

Äh, kan lika gärna rösta på mig själv, känns det som. Men i förra leken var jag ensam om att rösta på en ulv sista DL, trots att den gjorde att vi förlorade, kanske kan lyckas med samma igen? :rofl:

Hedinn röstar på cirkus

För att, enligt uteslutningsmetoden borde hon vara i lyan, plus att hon verkar väldigt anonym och icke-grävande.
 
Jag har inget som talar emot att Hedinn inte är ulv, hon kan vara god och vara utsatt för en komplott. Dock gör hon inte något större väsen av sig och har inte gjort det under hela leken heller vilket talar om att hon troligtvis är ulv och det är ju bra om röstningen inte är spretig om det blir röständringar i sista sekunden. Så jag väljer att lita på q och övriga.

fio röstar på hedinn för att samla rösterna
 
Jag har inget som talar emot att Hedinn inte är ulv, hon kan vara god och vara utsatt för en komplott. Dock gör hon inte något större väsen av sig och har inte gjort det under hela leken heller vilket talar om att hon troligtvis är ulv och det är ju bra om röstningen inte är spretig om det blir röständringar i sista sekunden. Så jag väljer att lita på q och övriga.

fio röstar på hedinn för att samla rösterna
1F2EA01D-C873-4152-91D9-C79DC8F22D31.jpeg

^
Stort väsen
 
Äh, kan lika gärna rösta på mig själv, känns det som. Men i förra leken var jag ensam om att rösta på en ulv sista DL, trots att den gjorde att vi förlorade, kanske kan lyckas med samma igen? :rofl:

Hedinn röstar på cirkus

För att, enligt uteslutningsmetoden borde hon vara i lyan, plus att hon verkar väldigt anonym och icke-grävande.
Det här känns väl iofs lite uppgiven ulv.
 
Eller uppgiven god? De flesta bestämde sig ju redan igår och de tre som alla verkar ha som goda har redan röstat på mig. Varför skulle ulvarna rädda mig om de goda ändå röstar ut mig?
Alltså. Det kommer nog ett försök till räddning skulle jag tro
 
Eller uppgiven god? De flesta bestämde sig ju redan igår och de tre som alla verkar ha som goda har redan röstat på mig. Varför skulle ulvarna rädda mig om de goda ändå röstar ut mig?
Du kan vara vad som för mig, men jag förstår inte säkerheten i många av teorierna (inte bara gällande dig). Alltså jag har gått igenom rollistan och många verkar ha fattat så himla mycket mer än jag förstår hur de kan fatta. Men just nu hoppas jag att du är ond :p
 
Du kan vara vad som för mig, men jag förstår inte säkerheten i många av teorierna (inte bara gällande dig). Alltså jag har gått igenom rollistan och många verkar ha fattat så himla mycket mer än jag förstår hur de kan fatta. Men just nu hoppas jag att du är ond :p
Nä, inte jag heller. Jag antar att qitis, vira och BSF sitter på specialroller och har fått spioninfo, eftersom det är vad de flesta verkar tro och ingen har protesterat? Men nä, att jag är ulv för att det stod mellan mig och iiantazie igår är ju intressant, kan jag tycka.
 
Den enda jag känner mig någorlunda säker på som god är Aliisa för att jag tycker hon visat sin roll. BSFs roll tror jag också att jag fattat när hon protesterade mot att Aliisa hade den rollen (men hade missförstått vilken roll).

Niyama röstar på cirkus
då hon är den enda som har röst förutom Hedinn

FÖR SEN!
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 356
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 576
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 452
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 094
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp