Noterade nog inte ens att du gick på mig, det handlade helt att det stank ulv om dig :p

Jag insåg tabben samma stund som jag lyssnade på mina lagkamrater att sundaste hade varit att BSF la dolt på Emth, men inte hela världen, jag har problem med att ljuga :P klarar inte ens av att bluffa i kortspel XD
 
"NattDL
Tvilling 1 gissar på Niyama
Ulvarna käkar quarter4ever
Ängeln skyddar Habina
Siarlärling 1 siar Niyama"

Jag var helt övertygad om att hon hade siat LenaH :O
 
Jag var ju tvungen att försöka peka ut en av er tre :) Dock hade jag aldrig röstat på dig om inte någon av de jag trodde var goda hade tyckt att jag hade en poäng.

Utan jag bollade med bollen ;)
Åh! Å det var ju du som gjorde mig tveksam på BSF! Jag vågade inte lita på mig själv att hon var fårulv även om jag tyckte jag hade det klart i mitt huvud men när du lät tveksam så vågade jag inte. Och som vanligt får jag sen typ för mig att alla de som faktiskt är goda, är onda :arghh:
 
Åh! Å det var ju du som gjorde mig tveksam på BSF! Jag vågade inte lita på mig själv att hon var fårulv även om jag tyckte jag hade det klart i mitt huvud men när du lät tveksam så vågade jag inte. Och som vanligt får jag sen typ för mig att alla de som faktiskt är goda, är onda :arghh:
Hade jag inte vetat att du var siad så hade jag nog säkert misstänkt dig ;)

Jag misstänkte att Em siat sig när hon berättade att hon ändrat sig om dig redan innan natt DL. Men sen när Fia käkades fick jag spionrad att du blivit siad. Då var jag säker.
 
Hade jag inte vetat att du var siad så hade jag nog säkert misstänkt dig ;)

Jag misstänkte att Em siat sig när hon berättade att hon ändrat sig om dig redan innan natt DL. Men sen när Fia käkades fick jag spionrad att du blivit siad. Då var jag säker.
Jag fattade ju inte att du fått spionrad utan bara att du trodde att hon siat mig god. Jag hade dig som god tills alldeles här i slutet, precis som vanligt när jag lyckas vara kvar länge i en lek då ser jag ulvar överallt :eek:
 
Jag trodde inte du skulle rösta på @Gravinda , @Lobelia .. Jag tänkte att jag skulle rösta som dig för jag trodde nog att du var mest god då. Också min dumma telefonmottagning ställde ju till det där.
 
Jag fattade ju inte att du fått spionrad utan bara att du trodde att hon siat mig god. Jag hade dig som god tills alldeles här i slutet, precis som vanligt när jag lyckas vara kvar länge i en lek då ser jag ulvar överallt :eek:
Jag hade nog insett det även utan spionrad. Men jag hade hoppats att ulvarna trodde att jag siat dig och låtit bli att käka Em.

Men man blir sjukt nojig. Jag tycker ofta det är så att man tror man har koll och vet vilka som är ulvar för att i nästa sekund bli sjukt osäker.
 
Jag insåg tabben samma stund som jag lyssnade på mina lagkamrater att sundaste hade varit att BSF la dolt på Emth, men inte hela världen, jag har problem med att ljuga :P klarar inte ens av att bluffa i kortspel XD
Du var för inkonsekvent, dina historier gick inte ihop.

Spiken i kistan för dig var när du påstod att du följde Snurris som inte röstat när du påstod du skrev din röst. Gör det inte så komplicerat när du ljuger, så slipper du falla på ditt eget grepp. När jag går på någon så behöver jag inte ens misstänka den så värst, syftet är att ta reda på om personen är god eller ond.
 
Åh! Å det var ju du som gjorde mig tveksam på BSF! Jag vågade inte lita på mig själv att hon var fårulv även om jag tyckte jag hade det klart i mitt huvud men när du lät tveksam så vågade jag inte. Och som vanligt får jag sen typ för mig att alla de som faktiskt är goda, är onda :arghh:
Ja @Artline var klart skum? Varför skulle hon peka med hela handen på mig som ulv och ändå inye planera att rösta på mig. Du är konstig ;)
 
Ja @Artline var klart skum? Varför skulle hon peka med hela handen på mig som ulv och ändå inye planera att rösta på mig. Du är konstig ;)
Jag tog bara upp det som en möjlighet ;) Hade du inte försvarat dig och Bollen inte trott att det betydde något så hade jag släppt det :p

Men hade jag varit helt ensam god så hade jag säkert röstat på dig eftersom jag var osäker på er tre. Men jag fick känslan efter ha diskuterat med dig en stund att du troligen var god. Speciellt när bollen trodde det så var det bara att lita på dig. :)
 
Jag tog bara upp det som en möjlighet ;) Hade du inte försvarat dig och Bollen inte trott att det betydde något så hade jag släppt det :p

Men hade jag varit helt ensam god så hade jag säkert röstat på dig eftersom jag var osäker på er tre. Men jag fick känslan efter ha diskuterat med dig en stund att du troligen var god. Speciellt när bollen trodde det så var det bara att lita på dig. :)
Det lät liksom inte som du tog upp en möjlighet. Du skev mer eller mindre det är bara var jag som kunde vara fårulv ;), och du hade gjort det en omgång tidigare. Och verkade inte bry dig ett dyft om övriga kandidater.

Sedan gick jag på och försökte utröna om du var ulv som ville kasta misstankarna mot mig, ett tag var jag nästan säker.
 
Det lät liksom inte som du tog upp en möjlighet. Du skev mer eller mindre det är bara var jag som kunde vara fårulv ;), och du hade gjort det en omgång tidigare. Och verkade inte bry dig ett dyft om övriga kandidater.

Sedan gick jag på och försökte utröna om du var ulv som ville kasta misstankarna mot mig, ett tag var jag nästan säker.
Nej jag hade de andra två som möjliga fårulvar. Men jag tycker fortfarande de gjort konstiga val. Hade du varit fårulven så hade det förklarat en hel del.

Nu var ulvarna bara skumma :p

Som inte räddade Lena och som riskerade att outa en ulv för att få ut Habina trots de lätt hade fått ut Em. Hade du varit fårulv så hade de kunnat rädda Lena i lottning och de var tvungna att ändra röst för att få ut en god i Habina lynchen.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 435
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 054
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 009
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 177
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp