Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja,jag tror vid mina sinnes fulla bruk att en tjuv skulle kunna göra det och sedan svara precis som du gjorde :p(jag har bytt smiley ;)).
haha :D

Tja, jag är inte övertygad - tror det skulle dra åt sig lite för många ovälkomna blickar för en tjuv (bland annat siaren.....)
 
Just nu tycker jag att @Artline kommer med de helt klart vettigaste inläggen, jag är helt och hållet inne på samma spår som henne! :up: Vi lynchar ulvarna och så får ulvarna käka tjuvarna, det låter som ett toppen förslag! :D Sen var det bara den där lilla detaljen att hitta ulvarna, men det kanske Artline har koll på vilka de är :cautious::nailbiting: :D

För mig blir vinstvillkoren bara snurrigare och snurrigare ju mer ni diskutera dem. Jag känner att jag nog kommer att bli överraskad av slutresultatet oavsett vad det blir :cautious:
 
Jag kan ändå tycka att det känns lite misstänkt att försöka fokusera mer på ulvarna än tjuvarna? Jag tänker att mästertjuven har ju förmågan att sno förmågor vilket drabbar den goda sidan värst. Därför borde det vara högst prioritet av de goda att lyncha mästertjuven. Tjuvarna däremot tjänar ju på att börja lyncha ulvar. Därmed inte sagt att det inte är viktigt att vi hittar ulvar.
 
Jag kan ändå tycka att det känns lite misstänkt att försöka fokusera mer på ulvarna än tjuvarna? Jag tänker att mästertjuven har ju förmågan att sno förmågor vilket drabbar den goda sidan värst. Därför borde det vara högst prioritet av de goda att lyncha mästertjuven. Tjuvarna däremot tjänar ju på att börja lyncha ulvar. Därmed inte sagt att det inte är viktigt att vi hittar ulvar.
glöm inte att tjuven kan sno från en ulv oxå....
 
För mig blir vinstvillkoren bara snurrigare och snurrigare ju mer ni diskutera dem. Jag känner att jag nog kommer att bli överraskad av slutresultatet oavsett vad det blir :cautious:

Vinstvillkoren är jätte lätt! Vi (om du är på samma sida som mig) ska lyncha alla ulvarna samt låta ulvarna käka mästertjuven för att vi ska kunna vinna.

Om siaren ryker så måste ulvarna även käka den andra tjuven men ulvarna får gärna käka den tjuven också även om siaren är vid liv.
 
Ja, eftersom jag vill att min sida vinner ;).
Q säger att vi borde börja med tjuvarna, men jag tar gärna ut ulvar med.
Personligen är jag nöjd att få ut vilket som, tjuv eller ulv, det är överkurs för mig att försöka reda ut vad som är mest fördelaktigt. Mobilen ger dålig överblick och miljön på tåget befrämjar inte att tänka klart.
 
Vinstvillkoren är jätte lätt! Vi (om du är på samma sida som mig) ska lyncha alla ulvarna samt låta ulvarna käka mästertjuven för att vi ska kunna vinna.

Om siaren ryker så måste ulvarna även käka den andra tjuven men ulvarna får gärna käka den tjuven också även om siaren är vid liv.
:rofl: Toppen, kan du vara snäll och peka ut ulvarna så röstar jag där! :up:
 
Röstlista DL1 kl 21.30

16.54 Hedinn röstar på Artline
18.05 Mirtai röstar på Snurrfian
20.08 cirkus röstar på Mirtai

Lyfter fram röstlistan, jag blir ju lite nojig när någon helt plötsligt ser ut att vilja rädda mig... Det är ju visserligen trevligt, men det får mig genast att fundera över vad @cirkus har för baktankar med det. :arghh:
 
Jag tänker såhär

1. I första hand rösta ut den man känner sig mest säker på är antingen tjuv eller ulv.
2. Är man lika säker/osäker så i tidigt skede helst lyncha ulv eftersom det är större chans att en tjuv blir käk istället för en god om de är kvar. Har vi fått ut 1-2 ulvar och mästertjuven är vid liv kan vi börja leta mer aktivt efter den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 056
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 838
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 506
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 315
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp