Sen är jag misstänksam mot cirkus också käns mer flytande än vanligt men dels misstänker jag fio mer det känns viktigt att samla rösterna men jag tycker mirtai agerande i lyncherna de två senaste dagarna talar till hennes fördel.
 
Sen är jag misstänksam mot cirkus också käns mer flytande än vanligt men dels misstänker jag fio mer det känns viktigt att samla rösterna men jag tycker mirtai agerande i lyncherna de två senaste dagarna talar till hennes fördel.
Jag är inte säker på varken fio eller cirkus. Men det finns mer som talar för en god cirkus än en god fio
 
Det blir ju väldigt dumt nu då när det absolut inte är så. Vad är det som talar för att cirkus är god?
Att hon letar onda på ett sätt jag upplever genuint, plus att ditt agerande i Lena-lynchen sätter av betydligt fler larm hos mig än hennes.
 
Att hon letar onda på ett sätt jag upplever genuint, plus att ditt agerande i Lena-lynchen sätter av betydligt fler larm hos mig än hennes.

Mitt agerande? Jag röstade ju på Lena för att rädda mig själv, annars hade jag ju röstat på xfie som jag skrev
 
Jag hoppas jag kan få någon att tänka om här.
Jag har ju förstått @Mirtai s roll och eftersom det står mellan mig och cirkus att en utav oss är ulven så är det cirkus. Jag vet ju min roll så därför

Fio röstar på cirkus
 
Röstlista

Mirtai röstar på fio 14.28
Glömmerallt röstar på fio 14.37
Fio röstar på Cirkus 17.53
 
Hmm då var det kanske så ändå att det stod mellan en ond och en god i lynchen där LenaH blev lynchad.

Jag tror att Mirtai vet vad hon gör, två av två ulvar hittills bör inte vara fel - så

cirkus röstar på fio
 
14.28 Mirtai röstar på fio
14.37 Glömmerallt röstar på fio
17.53 Fio röstar på Cirkus
18:01 cirkus röstar på fio

fio 3
cirkus 1
 
Äh vafan orka.... 🤷‍♀️

ulven.gif
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 252
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 539
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 878
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 797
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp