Bukefalos 28 år!

Ja, ängeln gjorde ju inte direkt sitt jobb, skyddade inte @Lobelia trots att hon visste att hon var siare och inte mig i natt trots min inte speciellt subtila hint igår! 😂
Tja. Jag var totalt ego och feg🙊 skyddade mig själv hela tiden men egentligen mest för jag trodde det var bästa för goda sidan att vinna och inget annat. LL är mitt vittne på det.
Och jag behövde ju inte skydda dig alls ju -så gjorde rätt bedömning som jag ser det :D
Lobelia hade ju en ättling så inte heller svårt beslut (och jag hade lite bekymmer med att veta om det var lobelia eller kilaeua som siat mig )
 
Fantastiskt att du överlevde utan att vara skyddad en enda gång. Trodde du skulle bli käk inatt. Dock fattar jag inte varför en god vald BM ofta blir käk tidigt, SÅ himla viktig är inte utslagsrösten, finns värre roller för onda?

Var ju ändå rätt bra att vi tog Prästen första natten eftersom hon siade Harrysen! Men sen skulle vi kanske ha tagit Lena... Fast extraröst är ju iof starkare än utslagsröst. Men med tanke på hur godförklarad hon var...
 
:laugh: Från min högst egna åskådarläktare var jag övertygad om att @LenaH var ängel och att ulvarna visste det genom en spionrad som hamnat i lyan och att det var därför Lena klarade sig.
Det var ju jag som var ängel ju. Hur skulle jag kunna vara så godförklarad av så många annars
 
Var ju ändå rätt bra att vi tog Prästen första natten eftersom hon siade Harrysen! Men sen skulle vi kanske ha tagit Lena... Fast extraröst är ju iof starkare än utslagsröst. Men med tanke på hur godförklarad hon var...
Ni hade ju heller ingen aning om att jag hade en roll till.
 
Från min högst egna åskådarläktare var jag övertygad om att @LenaH var ängel och att ulvarna visste det genom en spionrad som hamnat i lyan och att det var därför Lena klarade sig.
Lite roligt var att ulvarna funderat på Q som ängel innan de valde sista käket. Sen skriver de att de vill käka Q. Jag fattade inte varför de inte försökte gå efter nån som kan vara ättlingen istället.
Men de hade glömt egna tankarna om Q som ängel 😅
 
Det var jag helt säker på .... och då tyckte alla utom du att jag var skum. :meh:
Jag var liks stensäker på att du var god. Våra radar på varandra var utmärkta :love: tyckte det var skitkonstigt att alla tyckte vi var skumma pga det.
Så gör man inte om man är ond (eller så gör man det :angel:)
 
Tack för lek! Det var nog första och sista gången för min del. Kul men för svårt 🙈
För svårt - du gjorde det jättebra ju. Både teoriande och även att du fick de andra goda att fatta att du var god.
Vänta bara tills du får en roll med info. Då kommer du kanske fatta nåt också...efter sisådär 25 lekar
 
Jag var liks stensäker på att du var god. Våra radar på varandra var utmärkta :love: tyckte det var skitkonstigt att alla tyckte vi var skumma pga det.
Så gör man inte om man är ond (eller så gör man det :angel:)
Next time baby :heart

Det gäller att vara lagom oförutsägbar
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 391
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 494
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 138
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 101
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Hundlucka

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp