Bukefalos 28 år!

Kan det vara så att Jfrelin använde sin motivering till BM att rösta på en rutinerad för att dessa är ulvar? Det finns flera som är rutinerade att välja på tänker jag.
 
Kan det vara så att Jfrelin använde sin motivering till BM att rösta på en rutinerad för att dessa är ulvar? Det finns flera som är rutinerade att välja på tänker jag.
Menar du att fio skulle vara ond? För att Jfrelin röstade på henne med motiveringen att det är en rutinerad spelare?
 
Jag måste rösta nu för min kille är strax här och han kommer inte tycka det är kul att jag spelar när han är här, märkligt 😂

Qitis gör en fin sammanfattning av rollerna och såhär tidigt i leken har man inte så mycket att gå på så det är det som sticker ut för mig.
Jag gillar verkligen när folk tar tag i saker och börjar resonera tidigt men samtidigt har det förut varit ett smart drag av ulvar/onda att börja skriva och inte bara lura i skymundan.
Kanske svarta fåret som redan börjar hinta?

Jfrelin röstar på Qitis

Kanske hinner kika in innan DL och se vad som skrivs fram till dess och kanske omvärderar.
Vad är det du menar att jag skulle hinta om? :confused: På vilket sätt alltså ?
 
Jag är nyfiken på vem du skulle röstat på som BM?
Jag funderade på Cirkus direkt efter jag fått min röst med motivering att hon vore den rätta att ordna fest och underhållning, det var direkt efter @Glimra s röst på mig, men sen ringde min kollega om att han var tvungen att ta ledigt av familjeskäl och det blev inte tid med leken då jag blev ensam.
Nu har jag funderat hela morgonen och har kommit fram till att det behövs mer blommor i stan. Då hoppas jag att en borgmästare som gillar det kanske kan ordna med fler planteringar. Särskilt några extra hänglobelia vid centrum?

Glimra röstar på Lobelia.
 
Jag är nyfiken på vem du skulle röstat på som BM?
Jag vet inte, jag var inte riktigt sugen på att rösta på @Glimra av skäl jag redan angett men åas var jag inte sugen på att bli BM heller så jag hade tänkt avvakta för att se om jag fick fler val men missade ju när DL var så agerade aldrig.
 
Kan det vara så att Jfrelin använde sin motivering till BM att rösta på en rutinerad för att dessa är ulvar? Det finns flera som är rutinerade att välja på tänker jag.
Menar du då i förlängningen att jag också skulle vara ulv? För om @Jfrelin röstar på @fio för att de sitter i lyan ihop så röstar fio på mig för att...? Och isf är @Blacksmithfarm ond utanför lyan som visar sig genom att också rösta på mig? :D

Fast just det, fio röstade väl före Jfrelin?
 
Jag ska äta nu så kommer också rösta för att inte riskera att missa. Men det är ju skitsvårt som vanligt i DL1. Det enda jag tycker sticker ut lite hittills är Jfrelins röst på Q för att Q började försöka teoria i ett läge där det är som svårast att teoria. Även om det var första rösten för ikväll (tror jag?) så gillar jag inte riktigt det där med att rösta på den/de som faktiskt varit aktiva och försökt få igång leken så Heffaklumpen röstar på Jfrelin
 
Röstlista DL1 - 21.00
18.12 Jfrelin röstar på qitis
18.42 Gabby_Ossi röstar på cirkus
19.44 Heffaklumpen röstar på Jfrelin


qitis 1
cirkus 1
Jfrelin 1
 
Röstlista BM-valet
08.48 Glimra röstar på Lobelia till BM
10.08 fio röstar på LenaH till BM
10.21 Gabby_Ossi röstar på qitis till BM
11.03 qitis röstar på cirkus till BM
11.05 Heffaklumpen röstar på Glimra till BM
11.11 Harrysen röstar på Heffaklumpen till BM
11:43 Blacksmithfarm röstar på LenaH till BM
13:30 cirkus röstar på Glimra till BM
14:24 Jfrelin röstar på fio till BM

Lobelia 1
LenaH 2
qitis 1
cirkus 1
Glimra 2
heffaklumpen 1
Fio 1

Den här är ju lite intressant, vilka la andraröster? @cirkus och @Jfrelin
Jag tänker att om jag satt i lyan så skulle jag kollat om nån god röstade på en ulv så skulle jag nog lite smidigt hängt på?

För mig är då cirkus intressant eftersom jag rular ut det andra scenariot pga vet min roll osv och jag tycker det är kanske lite taskigt att sätta en rookie i den här sitsen. Dessutom tycker jag som sagt inte alls att det är otänkbart att man som nybörjare väljer att vara ond i sin första lek om man nu väljer alls.

Jag tror cirkus har mer än en räv bakom örat här.


Jag är verkligen ledsen över att jag missade, jag hade antagligen röstat på @heffaklumpen för att få till lottning istf att rösta på @Glimra
 
Jag måste rösta nu för min kille är strax här och han kommer inte tycka det är kul att jag spelar när han är här, märkligt 😂

Qitis gör en fin sammanfattning av rollerna och såhär tidigt i leken har man inte så mycket att gå på så det är det som sticker ut för mig.
Jag gillar verkligen när folk tar tag i saker och börjar resonera tidigt men samtidigt har det förut varit ett smart drag av ulvar/onda att börja skriva och inte bara lura i skymundan.
Kanske svarta fåret som redan börjar hinta?

Jfrelin röstar på Qitis


Kanske hinner kika in innan DL och se vad som skrivs fram till dess och kanske omvärderar.
Jag funderar på om inte just det jag reagerade på innan och försökt fråga @Jfrelin om. Att vad sjutton är det jag skulle vinka om ?
Istället är ett sätt för henne att vinka -se det
Fetade i citatet

Qitis röstar på Jfrelin
Tror minsann det är hon själv som vinkar och jag tål att granskas för denna andraröst om jag nu skulle ha fel.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 204
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 010
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 738
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 695
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp