Bukefalos 28 år!

vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Det behöver inte vara ett problem. Cinnamon och Hooters mamma, Stone of Scone, var ett ovanligt fult litet fuxsto som alltid hade ett rosa nosludd:eek: men hon blev ett bra avelssto i alla fall.:p

Är det något fel på rosa? :eek:

/Chardonnay, som har rosa till ston, hingstar, valacker och androgyna
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Men snälla du:eek: Har du det oavsett färg på hästen:crazy: Och oavsett träckarens hårfärg:crazy: Oj oj oj, :(

Hur går det för dina hästar med dom förutsättningarna:confused:

Flash/ tf stilpolis:cool:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Ska vi vara ärliga kanske dom flesta pikeurbyxorna är köpta på superrea också:angel: Men det skriver man inte - det måste du lära dej:devil:

Man skriver att "visst kostar det lite extra - men det är det värt":banana:

Usch ja, det är mycket jag behöver lära mig... *antecknar frenetiskt*
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Missade att sätta färg där det skulle vara färg...

Förlåt mig, det är rättat nu....
 
Senast ändrad:
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Jag har rosarandiga ärmar på stoets dress, och brunrandiga på valackens. Nån ordning får det vara.:angel:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Startar man mycket på DT rekommenderar jag enfärgad gråbrun dress.
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Ja, det är ju nästan det jag har. Grå med tunna ränder på ärmarna. Skutt har visserligen rosa ränder men Sunes är bruna.

Så blir det när man varit med ett tag.:angel:

Men sedan använder jag läderträns.... så jag har att göra i alla fall.:p
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Men snälla du:eek: Har du det oavsett färg på hästen:crazy: Och oavsett träckarens hårfärg:crazy: Oj oj oj, :(

Hur går det för dina hästar med dom förutsättningarna:confused:

Flash/ tf stilpolis:cool:

Så det är därför mina hästar alltid står bandgerade upp till öronen i stallet? :(

Du menar att de kommer börja springa snabbare om jag byter färg? Vilken färg är den snabbigaste? Turkos? :bump:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

*kl*
Det roliga är att efter den här tråden startats så har det kommit en hel massa nya trådar! :D
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Funkar det inte ens med rosa stallbandage?! :eek:

När får man ha rosa egentligen? :cry:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Så det är därför mina hästar alltid står bandgerade upp till öronen i stallet? :(

Du menar att de kommer börja springa snabbare om jag byter färg? Vilken färg är den snabbigaste? Turkos? :bump:

Men det beror ju på vad som matchar hästen, jockeyns hårfärg (går att färga:devil:) och resten av utrustningen:eek:

Grundkurs behövs här:crazy:

ROSA kan man ha på hmmmmm........vita araber:idea::bump:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

*kl*
Det roliga är att efter den här tråden startats så har det kommit en hel massa nya trådar! :D

Ja du ser vad lite stil och allmän modernisering av tekniken kan göra (faxarna:angel:)
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Döbert då hoppas jag:devil: Möjligen Otto Schumacher, annars blir hästarna mycket ledsna och det vill vi inte:mad:

?????????????? Skutt har ett kandarhuvudlag för ponny, kostade en hundring när Centaur hade utförsäljning.

Sunes är en gåva, hade tidigare använts till en sällskapsarab. Men dom har vunnit tre rejs var i dom så helt fel har det inte varit. :confused:

Fast dom kanske hade vunnit grupplopp med dyrare träns...:angel:
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Rosa bör uteslutande användas för att identifiera tjejbebisar.
 
Sv: vad ska vi göra för att få detta forumet mer aktivt?

Har rapporter från TS, hon har varit på Ascot uppklädd till tänderna - och matchande underkläder.:angel:
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
584
Senast: Lady_S
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 333
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan diskutera hur vi tycker att man ska bemöta psykiskohälsa på forumet, så behöver vi inte spåra ur andra trådar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
14 273
Senast: hundtant
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 722
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp