Bukefalos 28 år!

Vårmammor 2010 del 4

Sv: Vårmammor 2010 del 4

Men det var du som hade koll på Viv då??? Eller minns jag fel? Hur går det för henne isf?
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

haha, ja nu kan vi ju ta den med färg och citera den så hänger färgen med till nästa så är det inte så mycket att ändra.

Din var jättefin den med :p
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

Så var det för oss också. Vi låg precis på övre strecket i början och sen planade det ut till att ligga precis på den normala kurvan. Tror jag har 35 eller 36 i sf-mått nu, tycker att jag borde ligga högre med tanke på hur stor både mage och bebis är. :)

*kl*

Nu ligger värkarna med ca 5-6 min mellanrum, så snart åker vi in. :eek:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

haha, ja nu kan vi ju ta den med färg och citera den så hänger färgen med till nästa så är det inte så mycket att ändra.

Din var jättefin den med :p

Faktiskt så tycker jag att den är finare :o tycker det ser så plojigt ut med rött och blått. Men så gillar jag stilrena saker också :D

Så var det för oss också. Vi låg precis på övre strecket i början och sen planade det ut till att ligga precis på den normala kurvan. Tror jag har 35 eller 36 i sf-mått nu, tycker att jag borde ligga högre med tanke på hur stor både mage och bebis är. :)

*kl*

Nu ligger värkarna med ca 5-6 min mellanrum, så snart åker vi in. :eek:

Även om SF-måttet inte säger så mycket tycker jag att det är intressant att höra hur andras mått har förändrats. Man normaliserar sig på ngt vis med det.

Tycker det är jätte spännande att ni snart ska till BB :) tänk vad nära ni ändå är nu.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

Nä, jag letade reda på Juzzzen. Men hon var så lätt att hitta.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

Hur känns det nu då? Du verkar väldigt lugn tycker jag. Skönt om det stämmer. Håller både tummar och tår för er!
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

Men det var Viv som mådde dåligt va? Hon kanske inte orkar med att alla andra "blir klara"...

Lycka till Lottch!
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

Ok, vi bestämmer att den som lägger ner jobb på att ändra får välja! :D

Hehe mig spelar ingen roll ;) funktionellt så är färgerna bra, estetiskt enbart svart.

Emelie Viv har tid för KS har jag för mig att hon skrev sist hon var in, men nej hon har väl inte mått jätte bra.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

Låter bra att ngn har koll på henne :) Du får hälsa henne allt gott och att vi saknar henne här i tråden.

Bara Cattan kvar då...
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

5-3 till pojkarna än så länge! Var det inte vintermammorna som fick stor majoritet flickor?

Spelar det någon roll? Varför just könet, man hade väl lika gärna kunnat markera vilken ögonfärg barnen fick, eller hur stora de var?
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

Flyttar över min fråga hit istället :)

Hur mycket har era sf-mått växt mellan varje tillfälle?

Mitt mått har i princip varit densamma som vecka jag varit i.
Som idag. v.40+3 d.v.s 41 så va måttet på 41.
Har hela tiden legat lite över övre strecket.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

jag e nyfiken..hur hittade du mig..;)pma gärna..kan vara kul att veta!

skriver med en hand, för tösen vill inte ligga nån annanstans än i mammas famn just nu, varit vaken lääänge o vill småäta hela tiden..har iofs sovit duktigt när vi var o handlade så hon tycker nog hon få vara lite kinkig nu;)

ammningen går framåt! kör både med napp, men det funkar ok utan med!!:bump::bump: börjar känna mig som männikska, men är rätt trött o skakig när jag gör något, helt slut så fort jag rör mig...äter mkt järnrikmat och järntablett o blutsaft..måste komma igång ordentligt snart..drygt o vara så trött!

dock känns allt bättre nu, o man börjar komma in i det. nätterna känns bra, men hon har än så länge varit rätt snäll då.


gråter mkt över allt, men mest av glädje, sambo bara skrattar:grin: jag som varit så samlad under hela grav, allt kommer nu lixom..hehe!

lottch- jihhhaaaa, lycka till!!:bump:

oregano- vilken söötnos!:love:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

Spelar det någon roll? Varför just könet, man hade väl lika gärna kunnat markera vilken ögonfärg barnen fick, eller hur stora de var?

För min del är det mer intressant att veta kön på kompisars bebisar än vad de väger! Vill nån lägga till ögonfärg, vikt, längd och foräldrars skostorlek så är det bara att göra det! ;)

Jag vet bara att de i ngn tråd tidigare gjort som jag gjorde nu, och jag tycker det gör det lättåskådligt att se vilka som fått. Men det rör mig inte i ryggen, jag hade tråkigt och färgade lite...
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

Jag håller tummarna för och hejar på Lottch och är lite nervös för imorgon. Mest för att det ska vara helkört och inget på g. Vill ju att det ska hända nåt nu...
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

Ja just de ja! Du skulle in på hinnsvepning!
Håller tummarna för att det går bra.

:bump::banana::bump:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 4

Barnmorska 10.00 och läkare 10.30. Men med tanke på hur segt det är för alla här så är det väl bara att ställa sig in på att det inte hänt nåt och att jag får åka hem! :)
 

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 679
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 544
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 552
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 258
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp