Bukefalos 28 år!

Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, om du tror på det du skrivit själv att du anser mig och GA för goda och HAbina för ond så är valet väl synnerligen uppenbart eller?
Kör i vind!!
Jag litar på att ni andra har mer info än mig so mest uppenbarligen inte fattat något
Quarter4ever röstar på Habina!
 
Jag tycker att lobelia har väldigt korta koppel på övriga deltagare idag, lite som den där tjejen i mellanstadiet som skulle styra över de andra tjejerna på skolgården :angel: ;)
Jag var för blyg för att säga emot face 2 face, men nu sitter jag tryggt bakom en datorskärm :devil: :D
Alltså:

Idahoe röstar på Lobelia
 
Efter en del funderande och kontemplerande så har jag kommit fram till att jag nog tror att Lobelia och glömmerallt spelar ett högt spel genom att starta ett drev mot Habina som jag genom uteslutningsmetoden ändå tror är god ändå så:

LenaH ändrar röst till Lobelia
 
Efter en del funderande och kontemplerande så har jag kommit fram till att jag nog tror att Lobelia och glömmerallt spelar ett högt spel genom att starta ett drev mot Habina som jag genom uteslutningsmetoden ändå tror är god ändå så:

LenaH ändrar röst till Lobelia


SORRY ! försent :bump::bump:
 
Röstlista dag 4

12:18 Lobelia röstar på Habina
18:59 glömmerallt röstar på Habina
19:41 Snurrfian röstar på quarter4ever
20.35 Klara röstar på Habina
21.08 LenaH röstar på Habina
21.12 Habina röstar på Lobelia
21.12 Idahoe röstar på Habina
21.44 Mirtai röstar på Habina

21:59 Quarter4ever röstar på Habina
21:59 Idahoe ändrar röst till Lobelia
22:00 Quarter 4ever ändrar röst till Lobelia
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 532
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 353
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 088
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 891
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp