Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för taggningar! Har tyvärr dåligt med tid just nu. Och som grädde på moset trasslar bilen för femtielfte gången :rage::arghh:

Och så passar jag på att tacka för förra leken, tack för att ni skickade ut mig tidigt, det passade bra för mig:laugh:
 
Kanske fel tråd att skriva i, men skulle det inte vara spännande med en lek utan lya, där alla ulvar är ensamma. De skickar in käkförslag till LL som sedan lottar om flera inte valt samma.

Kanske några fler ulvar då, för de lär käka varandra. :angel:
 
Kanske fel tråd att skriva i, men skulle det inte vara spännande med en lek utan lya, där alla ulvar är ensamma. De skickar in käkförslag till LL som sedan lottar om flera inte valt samma.

Kanske några fler ulvar då, för de lär käka varandra. :angel:
Jag hade en idé om att om lyan väljer att käka en av sina egna så skulle den visas som god/bybo i uppdateringen...? :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 552
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 434
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 088
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • Melatonin
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp