Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt allra roligaste lekminne (bland många roliga) var när jag hamnade i lyan med typ tre proffs. Kan ha varit @Mammas bland annat.

Tog mig tre minuter innan jag insåg att de var precis lika lost som jag. Men roligt hade vi. :rofl:

Minns däremot inte om vi vann. :o

Jag tror jag kan ha varit inblandad:angel:. Det låter nämligen bekant. Minns inget av leken däremot:laugh:.

Jag är i varje fall ganska säker på att jag varit i lyan med dig och @Mammas samtidigt när du inte var så rutinerad än.

Sedan om det är någon som kommer ha en väldigt enkel lek någon gång här framöver så får ni gärna hojta på mig, jag är leksugen igen. Men den måste vara enkel annars orkar jag inte, jag vet inte ens om det förekommer enkla lekar n förtiden var länge sedan jag följde någon lektråd, men om liksom så vill jag gärna att någon taggar mig:)
 
Hur sjutton blev mitt i inlägg en länk till @Mirtai :eek:

Extra läskigt att det blev just Mirtai för jag tänkte nämligen strax innan att jag och Mirtai nog började leka samtidigt(efter att ha läst eran diskussion om era första lekar.) :cautious:


Det är i varje fall ingen risk att någon länkar till mina första eler mest knasiga lekinsatser för de ligger inte kvar på buke:idea:
 

Hur sjutton blev mitt i inlägg en länk till @Mirtai :eek:

Extra läskigt att det blev just Mirtai för jag tänkte nämligen strax innan att jag och Mirtai nog började leka samtidigt(efter att ha läst eran diskussion om era första lekar.) :cautious:


Det är i varje fall ingen risk att någon länkar till mina första eler mest knasiga lekinsatser för de ligger inte kvar på buke:idea:

Tur det inte är i en lek:p
Den Mirtai-länken hade jag nog tyckt var misstänkt på ett eller annat sätt :laugh:

och vad kul att du känner dig leksugen igen:up:
Vi har allt enkla lekar mellan varven så ska komma ihåg att tagga dig när nästa sådan är på G:)
Habina har precis hållit i en sådan och denna gången var det iaf ulvar med:cool:- till skillnad mot hennes första som det bara fanns goda utan att hon talade om det faktumet- och så satt hon och lottade vem som skulle bli "käk" :rofl:
 
Hur sjutton blev mitt i inlägg en länk till @Mirtai :eek:

Extra läskigt att det blev just Mirtai för jag tänkte nämligen strax innan att jag och Mirtai nog började leka samtidigt(efter att ha läst eran diskussion om era första lekar.) :cautious:


Det är i varje fall ingen risk att någon länkar till mina första eler mest knasiga lekinsatser för de ligger inte kvar på buke:idea:

För att vi gjort det här tillsammans i typ 10 år ;)
 
Tur det inte är i en lek:p
Den Mirtai-länken hade jag nog tyckt var misstänkt på ett eller annat sätt :laugh:

och vad kul att du känner dig leksugen igen:up:
Vi har allt enkla lekar mellan varven så ska komma ihåg att tagga dig när nästa sådan är på G:)
Habina har precis hållit i en sådan och denna gången var det iaf ulvar med:cool:- till skillnad mot hennes första som det bara fanns goda utan att hon talade om det faktumet- och så satt hon och lottade vem som skulle bli "käk" :rofl:

Underbart! :rofl: Synd att jag missade den leken. :D

Jag har ju saknat er:love: ( Och era knasiga egenheter och ideer :angel: )
 
Om ingen annan vill vara LL kan jag vara det igen, eftersom jag har semester nu. Lite sugen på en lek med enbart ulvar och bybor. ;)

Men just nu verkar ingen vilja leka, bara prata minnen. :p
 
hittade leken :) :http://www.bukefalos.com/threads/varulvslek.1298081/page-63

Den är ju stängd så det går inte att citera det som skrevs så lite hederlig copy& paste på våra röständringar lagda 21.59 och 22 och så en försen (det var INTE min dock:p) utan det var @LenaH minsann som lyckades med det-
Habina var uppe till lynch och hade redan röstat på Lobelia ;)

Jag tycker att lobelia har väldigt korta koppel på övriga deltagare idag, lite som den där tjejen i mellanstadiet som skulle styra över de andra tjejerna på skolgården :angel: ;)
Jag var för blyg för att säga emot face 2 face, men nu sitter jag tryggt bakom en datorskärm :devil: :D
Alltså:

Idahoe röstar på Lobelia

Quarter4ever ändrar röst till Lobelia då jag tycker ONDA Ska vinna!


Efter en del funderande och kontemplerande så har jag kommit fram till att jag nog tror att Lobelia och glömmerallt spelar ett högt spel genom att starta ett drev mot Habina som jag genom uteslutningsmetoden ändå tror är god ändå så:

LenaH ändrar röst till Lobelia

inser varför jag inte kommer ihåg så mycket av röständringarna - jag offrade ju mig för den goda sakens skull tidigt i den leken ;)
 
och det är fö den leken som även @Derring-Do debuterade som tvilling med mig- vilket jag inte tror hon glömt än:angel:
Varför skulle jag minnas den? :confused: Hände det nåt särskilt? :cautious:

:mad::arghh::banghead::p

Låter rimligt. Nu har jag lite mer koll men skulle definitivt kunna "göra bort mig" genom att inte sia den jag röstat på osv :p
Du lyckades faktiskt få fram viktig spioninfo, strax innan du blev käk bekräftade du att ängeln inte var omvandlad. :up: Och eftersom ängeln antydde att hon visste att siaren inte var omvandlad så kunde jag ju hitta sista ulven med uteslutningsprincipen sen. :cool:
 
Varför skulle jag minnas den? :confused: Hände det nåt särskilt? :cautious:

:mad::arghh::banghead::p


Du lyckades faktiskt få fram viktig spioninfo, strax innan du blev käk bekräftade du att ängeln inte var omvandlad. :up: Och eftersom ängeln antydde att hon visste att siaren inte var omvandlad så kunde jag ju hitta sista ulven med uteslutningsprincipen sen. :cool:
Var nog en ren lyckoträff :p
 
hittade leken :) :http://www.bukefalos.com/threads/varulvslek.1298081/page-63

Den är ju stängd så det går inte att citera det som skrevs så lite hederlig copy& paste på våra röständringar lagda 21.59 och 22 och så en försen (det var INTE min dock:p) utan det var @LenaH minsann som lyckades med det-
Habina var uppe till lynch och hade redan röstat på Lobelia ;)

Jag tycker att lobelia har väldigt korta koppel på övriga deltagare idag, lite som den där tjejen i mellanstadiet som skulle styra över de andra tjejerna på skolgården :angel: ;)
Jag var för blyg för att säga emot face 2 face, men nu sitter jag tryggt bakom en datorskärm :devil: :D
Alltså:

Idahoe röstar på Lobelia

Quarter4ever ändrar röst till Lobelia då jag tycker ONDA Ska vinna!


Efter en del funderande och kontemplerande så har jag kommit fram till att jag nog tror att Lobelia och glömmerallt spelar ett högt spel genom att starta ett drev mot Habina som jag genom uteslutningsmetoden ändå tror är god ändå så:

LenaH ändrar röst till Lobelia

Först måste man lära sig klockan sen kan man försöka sig på en röstkupp :p
 
Har läst igenom lite av den första lek jag deltog i. Stackars @Myrten försökte gång på gång förklara saker och ting, men jag förstod ändå inte :laugh:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 100
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 771
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 515
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp