Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har läst igenom lite av den första lek jag deltog i. Stackars @Myrten försökte gång på gång förklara saker och ting, men jag förstod ändå inte :laugh:.
Nä. Du var så oförstående att jag till slut trodde du var ond och siade dig. Sen försökte jag få dig att inse vad den info jag visste att du hade betydde. Men det var lite :banghead: !

:laugh:
 
Om ingen annan vill vara LL kan jag vara det igen, eftersom jag har semester nu. Lite sugen på en lek med enbart ulvar och bybor. ;)

Men just nu verkar ingen vilja leka, bara prata minnen. :p
Jag vill leka! Med start tidigast måndag så jag inte har lika ont om tid. Jag kan vara LL också men med tanke på aktiviteten i senaste leken behövs jag nog som deltagare :angel:
 
Jag är själv ingen lek-are men det är väldigt roligt att följa era lekar så jag hoppas det ramlar in en massa deltagare snart :D
 
Det räcker väl med två ulvar i varje lya. Och en brevbärare tex, som kan dela ut extra beskydd.
Så fyra ulvar, 10-12 goda, har sett flera lekar med 14-16 deltagare.
När lyorna blir för små är det ju svårt att hitta samband, och om det dessutom ska käkas två varje natt känns det ju som leken behöver vara lite större för att inte riskera att ta slut direkt. Jo, det har absolut varit tillräckligt stora lekar för det ibland, men just nu verkar folk bara vilja prata gamla minnen :down: :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 891
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 648
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 548
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 281
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp