Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Myrten (& Artline)

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Snurrfian
7. Madalitso
8. Habina (har dock bara mobil just nu)
9.
10.
11.
12.
 
Jag kommer fö ha inflyttningsfest både 5:e och 12:e augusti. Alla ulvlekare är :heart-ligt välkomna, ni som inte är kompis med mig på fb kan PM:a ifall ni är sugna på lite trevligt umgänge. Bor numera en bit utanför Uppsala. :)
 
@hemlig jag tror mig veta att OM du tar med morötter så får du hälsa på Ariel ;)
@Habina räcker det nog med om du tar med dig själv så får du hälsa på henne :D
Men hon är en sucker för presenter så kanske en morotsknippe till henne med gör henne glad :p
 
Jag är en mycket diskret ulvlekspopcornläsare sedan flera år tillbaka och nu börjar jag känna mig mogen att vara med själv. Tror jag i alla fall. :cautious: Jag har dock fullt upp till typ 5 juli, men efter det så testar jag gärna om ni har tålamod med en förvirrad och klantig nybörjardeltagare till någon lek. Nojar redan nu för att jag typ kommer råka avslöja hela lyan eller lyncha ängeln eller något men nu har jag läst i så många år att jag faktiskt borde vara med... :p
 
Jag är en mycket diskret ulvlekspopcornläsare sedan flera år tillbaka och nu börjar jag känna mig mogen att vara med själv. Tror jag i alla fall. :cautious: Jag har dock fullt upp till typ 5 juli, men efter det så testar jag gärna om ni har tålamod med en förvirrad och klantig nybörjardeltagare till någon lek. Nojar redan nu för att jag typ kommer råka avslöja hela lyan eller lyncha ängeln eller något men nu har jag läst i så många år att jag faktiskt borde vara med... :p

Äsch, det är ju en lek och ibland kan det bli riktigt roligt när man råkar göra dundertabbar. :D
 
Äsch, det är ju en lek och ibland kan det bli riktigt roligt när man råkar göra dundertabbar. :D

ibland kan det bli riktigt roligt om ANDRA gör dundertabbar ;) :p

Haha, ja, jag har haft mycket roligt åt era tabbar genom åren (senast någon som förväxlade lyan med lektråden, va? ;) ) men det är ju skillnad när det är en själv... men äsch, klart jag ska våga!
 
Jag är en mycket diskret ulvlekspopcornläsare sedan flera år tillbaka och nu börjar jag känna mig mogen att vara med själv. Tror jag i alla fall. :cautious: Jag har dock fullt upp till typ 5 juli, men efter det så testar jag gärna om ni har tålamod med en förvirrad och klantig nybörjardeltagare till någon lek. Nojar redan nu för att jag typ kommer råka avslöja hela lyan eller lyncha ängeln eller något men nu har jag läst i så många år att jag faktiskt borde vara med... :p
Sen flera år!:p Då måste du absolut vara med ju!

Jag kommer behöva flera år för att inte räknas som nybörjare tror jag :o
 
Sen flera år!:p Då måste du absolut vara med ju!

Jag kommer behöva flera år för att inte räknas som nybörjare tror jag :o
jag känner mig rätt lost ibland trots 2,5 års lekande och det är lite det som ÄR kul .
Att man blir "lurad" och inte fattar - bra för ödmjukheten ang ens egen förträfflighet om inte annat :o:rofl:
 
LL: Myrten (& Artline)

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Snurrfian
7. Madalitso
8. Habina (har dock bara mobil just nu)
9.
10.
11.
12.

Kom igen nu folk vi måste ju leka snart har ju väntat läääänge nu ... :laugh: fått lek ledare:d så 4st till komsi komsi :p:rofl:
 
Jag kommer behöva flera år för att inte räknas som nybörjare tror jag :o

Att man blir "lurad" och inte fattar - bra för ödmjukheten ang ens egen förträfflighet om inte annat :o:rofl:

Det känns tryggt att ni säger så! :D Det som är lite dumt med att bara popcornläsa är ju att man bara får "bybo"-perspektiv, och inte ser någonting som sker i bakgrunden. Så oftast fattar jag ingenting och missar hintar som ni andra tycker är heelt obvious. :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 497
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 292
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 045
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 819
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp