Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kom precis hem. Har inte koll på var @Artline är i nuläget, men hon skulle vara hemma idag. Dock har vi inte hunnit prata ännu.

Såhär är det ur mitt perspektiv: jag kan få ihop lek under kvällen. Den blir nog klar lite halvsent ikväll i så fall. Men sen kommer jag att resa bort på torsdag (veckorna har gått så snabbt - det var ju LÅNGT kvar!) vilket innebär att jag säkert kommer att kunna göra en del, men inte så mycket eftersom jag a) ska vara social och framför allt b) för närvarande har en uråldrig mobil vilket begränsar mig på nätet. Min riktiga mobil måste lämnas in, men jag har bara inte hunnit...

Så jag måste stämma av med Art så vi har en plan. Men för att svara på @hemlig s fundering så funkar inte lekstart torsdag över huvud taget för mig. Men det är inte jätteviktigt att jag är LL just nu heller. Art vill kanske köra själv, eller mig med som mer tillbakalutad back up (vi kör alltid tillsammans med ganska lika delat ansvar) eller så finns det kanske någon helt annan. Jag ska ju Gud ske lov sluta pendla nu så jag förväntar mig ha mer tid för allt som är kul inklusive ulvlekar fr o m nästa vecka. Det är nära nu!
 
ang fria hintingar så vore det om inte intressant att se hur leken blir då:)
jag ser det som att det kan bli roligt :) så jag är med på det , och även på att det inte får finnas hintningar :)
 
Lekstart ikväll med första DL imorgon? funkar det? Annars så räcker det vanliga aktvitetkraven. rösta och teoria om minst två om dagen :)
Kommer ha svårt hinna teoria tror jag.
Alltså, jag är leksugen men står nog över denna gång pga jobbet, tyvärr.
Om det mot förmodan drar ur på tiden och inte bli lekstart förrän torsdag kan ni väl tagga mig :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 418
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 031
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 014
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 928
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp