Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så oftast fattar jag ingenting och missar hintar som ni andra tycker är heelt obvious. :o
För de flesta tar det nog ett tag att upptäcka sånt, sen tycker i alla fall jag det blir annorlunda när man deltar själv - även om man bara är bybo. Jag är inte alls lika skärpt när jag popcorn-läser en lek som när jag deltar själv. Sen även bland oss som lekt länge är det en del som är snabba på att se hintar och en del som inte är så snabba att se (eller som för mig själv: det varierar med dagsformen, har missat saker som borde varit helt uppenbara ibland).
 
Det känns tryggt att ni säger så! :D Det som är lite dumt med att bara popcornläsa är ju att man bara får "bybo"-perspektiv, och inte ser någonting som sker i bakgrunden. Så oftast fattar jag ingenting och missar hintar som ni andra tycker är heelt obvious. :o

Å andra sidan kan det hända att folk ser saker som INTE finns, som när jag var i en gruppering senast och nån var övertygad om att ängeln i form av spelare X hintat massor. X var dock inte alls ängel och tämligen oförstående till teorin :D
Själv är jag som Niyama skriver, det beror på dagsformen. Utom när det gäller just Niy som lurar av mig all värdighet nån gång då o då :arghh:
 
Å andra sidan kan det hända att folk ser saker som INTE finns, som när jag var i en gruppering senast och nån var övertygad om att ängeln i form av spelare X hintat massor. X var dock inte alls ängel och tämligen oförstående till teorin :D
Själv är jag som Niyama skriver, det beror på dagsformen. Utom när det gäller just Niy som lurar av mig all värdighet nån gång då o då :arghh:
Varför känner jag mig träffad av det där med att se hintar där de inte finns? :D:angel:
 
Å andra sidan kan det hända att folk ser saker som INTE finns, som när jag var i en gruppering senast och nån var övertygad om att ängeln i form av spelare X hintat massor. X var dock inte alls ängel och tämligen oförstående till teorin :D
Själv är jag som Niyama skriver, det beror på dagsformen. Utom när det gäller just Niy som lurar av mig all värdighet nån gång då o då :arghh:

Det låter som bäddat för allvarlig paranoia :rofl:
 
LL: Myrten (& Artline)

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Snurrfian
7. Madalitso
8. Habina (har dock bara mobil just nu)
9. Idahoe
10.
11.
12.

Nu har vi ju kommit förbi veckan när jag inte hade tid :)
 
Glad midsommar allihopa! :)

Tyvärr kommer jag inte kunna vara med om leken går denna veckan som kommer nu, så tar bort mig från listan, och hoppar in igen om ni inte kommit igång än nästa helg :)

LL: Myrten (& Artline)

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Snurrfian
7.
8. Habina (har dock bara mobil just nu)
9. Idahoe
10.
11.
12.
 
Det verkar ju väldigt lugnt på fronten och själv håller jag på och byter jobb, så jag har inte hunnit ragga och ligga på riktigt. Nästa helg, d v s 8-9 juli har jag förhinder. Så om det finns intresse för lek då måste det vara annan LL.

Som det ser ut nu är det åtta anmälda så det är ju möjligt att dra igång med 2-4 till. Ett alternativ är att göra en dubbelnickslek. Jag minns en superkul dubbelnickslek @glömmerallt hade för kanske fem år sen. Då var vi bara nio spelare (=18 nick i leken). Frågan är dock om det skulle funka idag, för spelarna nu för tiden är så himla bra på att känna igen varandras stilar. Vi var inte lika duktiga på det då. Plus att många kanske inte vill ha dubbelnick då.

Vad säger ni?
 
Trodde väl aldrig jag skulle säga det här men.....


Jag saknar er allihopa,så mycket så jag t o m skulle kunna tänka mig vara med på en dubbelnickslek för att leken ska komma igång :o

Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Snurrfian
7. Paddington
8. Habina (har dock bara mobil just nu)
9. Idahoe
10.
11.
12.

Men kommer inte vara så aktiv jag varit tidigare å efter att semestern kommit igång så kommer jag inte kunna leka - blir visst en låååång roadtrip i sommar :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 896
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 660
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 558
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 291
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp