Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Leken är tillräckligt stor för att starta, men det blir troligen imorgon och inte ikväll. Ville du vara med @Niyama? Jag kör en simpel lek, som lekarna förr i tiden.

Jag försöker hinna med DL 21.00. Tidigare hinner jag nog inte tyvärr. NattDL kommer vara mellan 10-11 på förmiddagen.
 
Leken är tillräckligt stor för att starta, men det blir troligen imorgon och inte ikväll. Ville du vara med @Niyama? Jag kör en simpel lek, som lekarna förr i tiden.

Jag försöker hinna med DL 21.00. Tidigare hinner jag nog inte tyvärr. NattDL kommer vara mellan 10-11 på förmiddagen.
Ja, startar det imorgon kan jag vara med så kan jag LLa nästa lek istället.
 
då är ju frågan hur många behövs det för att leken ska komma igång? vi börjar ju faktiskt bli några på listan nu ;)

Taggar iofs @Madalitso för säkerhets skull . det var rätt länge sedan hon anmälde sig :cool: så det fortfarande funkar att leka för dig? :)
Fortsätter tagga lite andra jag tycker kan anmäla sig :p
@cirkus
@LenaH
@Ferrari
@Derring-Do

börjar med dessa så får vi se om det händer nåt:angel:
Jag har väl egentligen inte tid, iom att skolan startar nu och jag har lyckats åka på kvällsgöra redan på torsdag, men jag försöker vara med, så får ni vara beredda på att aktiviteten kanske inte är på topp :)

Och går det som de senaste lekarna åker jag väl ut dl 1 ändå :p
(eller så gör jag inte det nu när jag har ont om tid till skillnad från då :D)
 
LL : @Sasse normal lek- som det var förr

1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8. glömmerallt
9. LenaH - och så säger ni till mig att gå och lägga mig senast 21!
10. cirkus (jag kan ju försöka i alla fall - livet ser liksom lite annorlunda ut nu för mig också)
11. FiaM (försöker men varnar för usel aktivitet på onsdag om leken är igång då och jag råkar vara kvar)
12. @Niyama

sesådär!!!
:D
 
Om det inte är försent att anmäla så är jac gärna med.

Jobbar knepiga tider som vanligt så kommer behöva rösta tidigt vissa dagar. Som vanligt.





LL : @Sasse normal lek- som det var förr

1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8. glömmerallt
9. LenaH - och så säger ni till mig att gå och lägga mig senast 21!
10. cirkus (jag kan ju försöka i alla fall - livet ser liksom lite annorlunda ut nu för mig också)
11. FiaM (försöker men varnar för usel aktivitet på onsdag om leken är igång då och jag råkar vara kvar)
12. Niyama
13 Blacksmithfarm
 
Om det inte är försent att anmäla så är jac gärna med.

Jobbar knepiga tider som vanligt så kommer behöva rösta tidigt vissa dagar. Som vanligt.





LL : @Sasse normal lek- som det var förr

1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8. glömmerallt
9. LenaH - och så säger ni till mig att gå och lägga mig senast 21!
10. cirkus (jag kan ju försöka i alla fall - livet ser liksom lite annorlunda ut nu för mig också)
11. FiaM (försöker men varnar för usel aktivitet på onsdag om leken är igång då och jag råkar vara kvar)
12. Niyama
13 Blacksmithfarm
Men JAAA!!
Äntligen! :)
 
Kan meddela innan jag fått roll att jag har möte imorgon em/kväll så jag kommer få rösta tidigt :)
Och jag vet inte riktigt när jag kommer rösta, men kommer inte ha tid för leken särskilt mycket imorgon så lär få lägga en bop från mobilen nån gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 910
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 701
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 592
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 311
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp