Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL bollen__ & Artline

1. Qitis
2. cirkus
3. Niyama
4. Hedinn
5. hemlig
6. Mistimed (om det blir lek i påsk)
7. Gabby_Ossi
8. Magnum
9. Idahoe (varning för tidsbrist)
10. LenaH
11. Lenis
12. Killaloe
Jag gör ett försök att vara med igen så får vi se hur hjärnan hänger med. Slulle uppskatta om jag får vinna dock :p
 
Jag som inte taggat nån på väldigt länge får väl ta över då :D :angel:
Ber om ursäkt om någon känner sig tjatad på

@Paddington Har du flyttat klart än?
Knappt ens börjat @Idahoe :o
Men fått lägenheten såld, varit i Sydafrika två veckor och drabbades av zulukungens hämnd vid hemkomsten så legat i magsjuka fram till typ igår. Så nu måste jag sätta igång.

Hoppar denna gång å så får vi se hur det ser ut inför nästa.
 
Jag borde skrivit till att jag ska bort i påsk. Från fredag kväll till söndag kväll. Får väl leka på toa :p.
 
LL: Lenis
1. Niyama
2. hemlig
3. bollen__
4. qitis
5. Killaloe
6.Blacksmithfarm
7.
8.
9.
10.

Om första dl är fredag eller tidigare så kommer jag behöva rösta tidigt. Men efter det borde jag ha bättre med tid:)

Tack för tagg inför förra leken förresten, glömde svara på den:o
 
Woho redan 6 pers, ser ju lovande ut att slippa vänta ett halvår som det varit senaste :banana:
Hur har vi det med taggar, jag har dålig koll på vilka som flaggat för att de inte är sugna?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 323
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 732
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 838
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp