Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL bollen__ & Artline

1. Qitis
2. cirkus
3. Niyama
4. Hedinn
5. hemlig
6. Mistimed (om det blir lek i påsk)
7. Gabby_Ossi
8. Magnum
9.
10.

fixade så Gabby och Magnum kom med båda två:D
 
Var ju ett tag sen jag taggade många, vet inte vilka man kan lyckas få med? @karamelldrottningen ? @glömmerallt ? @Mirtai ?

Tack för taggen:love: Jag ska flytta om någon vecka så jag får nog avvakta lite.

Sen måste jag operera om min arm som jag bröt i agusti för den har inte läkt som den ska och gör ont :arghh:, har inte fått någon tid än men troligtvis blir det väl i början av maj så ska väl kunna klämma in någon lek där mellan flyttm och operation kanske.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 268
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 619
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 892
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp