Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för taggen:love: Jag ska flytta om någon vecka så jag får nog avvakta lite.

Sen måste jag operera om min arm som jag bröt i agusti för den har inte läkt som den ska och gör ont :arghh:, har inte fått någon tid än men troligtvis blir det väl i början av maj så ska väl kunna klämma in någon lek där mellan flyttm och operation kanske.

Aha, hoppades på att din flytt var klar :p.

Nuförtiden verkar vi bara leka ett par gånger om året så du får ju passa på när det väl händer.
 
LL bollen__ & Artline

1. Qitis
2. cirkus
3. Niyama
4. Hedinn
5. hemlig
6. Mistimed (om det blir lek i påsk)
7. Gabby_Ossi
8. Magnum
9. Idahoe (varning för tidsbrist)
10.

Jag har ju egentligen inte tid för sånt här längre, men vad fasen...
Så länge det är okej att jag kanske har lite lägre aktivitet ibland och att leken kommer igång relativt snart :)
 
@Idahoe Jag är här! Vad är sagt om leken, spejsad eller traditionell eller har nåt sagts alls? Jag jobbar närapå dygn imorrn (wihoo) så är milt uttryckt lite svårspelad då MEN hänger gärna på om vi kör första DL torsdag dvs lekstart imorrn eller ja förstås även om det blir senare. Bara alla är medvetna om att min närvaro under morgondagen kommer halta, kan kanske titta in en kortis medan jag har min paus på ett par timmar på em.
 
LL bollen__ & Artline

1. Qitis
2. cirkus
3. Niyama
4. Hedinn
5. hemlig
6. Mistimed (om det blir lek i påsk)
7. Gabby_Ossi
8. Magnum
9. Idahoe (varning för tidsbrist)
10. LenaH

Jag såg taggen igår @Niyama men glömde agera men eftersom leken ser ut att bli av rätt snart så vågar jag skriva upp mig! :)
 
@Idahoe Jag är här! Vad är sagt om leken, spejsad eller traditionell eller har nåt sagts alls? Jag jobbar närapå dygn imorrn (wihoo) så är milt uttryckt lite svårspelad då MEN hänger gärna på om vi kör första DL torsdag dvs lekstart imorrn eller ja förstås även om det blir senare. Bara alla är medvetna om att min närvaro under morgondagen kommer halta, kan kanske titta in en kortis medan jag har min paus på ett par timmar på em.
Jag tror det blir en vanlig rätt oavancerad lek.

Jag har bruten arm och orkar inte hitta på något galet :laugh::p och jag tror @bollen__ är hyffsat tam.
 
Jag tror det blir en vanlig rätt oavancerad lek.

Jag har bruten arm och orkar inte hitta på något galet :laugh::p och jag tror @bollen__ är hyffsat tam.
:eek: vad är det med folk att göra sig illa hela tiden?:down: sluta med det! :mad:;)

(För övrigt höll jag på att tagga dig, det var ju jättelänge sen vi var i samma lek!:love: sen såg jag att du var LL...:banghead:)
 
Jag har gett mig själv ulvlekspaus eftersom jag tog så illa vid mig i de sista lekarna jag var med i. Plus hjärnan är i kaos just nu. Men tack för taggen @Idahoe
 
:eek: vad är det med folk att göra sig illa hela tiden?:down: sluta med det! :mad:;)

(För övrigt höll jag på att tagga dig, det var ju jättelänge sen vi var i samma lek!:love: sen såg jag att du var LL...:banghead:)
:love:

Så onödigt. Jag halkar vanligtvis ALDRIG. så enda gången jag gör det så halkar jag tydligen ordentligt. Blir av med järnställning om 9 dagar :love:

Jag har gett mig själv ulvlekspaus eftersom jag tog så illa vid mig i de sista lekarna jag var med i. Plus hjärnan är i kaos just nu. Men tack för taggen @Idahoe

:heart
 
LL bollen__ & Artline

1. Qitis
2. cirkus
3. Niyama
4. Hedinn
5. hemlig
6. Mistimed (om det blir lek i påsk)
7. Gabby_Ossi
8. Magnum
9. Idahoe (varning för tidsbrist)
10. LenaH
11. Lenis (jobbar onsdag)
12.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 267
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 610
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 887
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 816
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp