Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom det ska bli lekstart idag puttar jag upp ifall nån mer vill vara med :)

LL: Lenis
1. Niyama
2. hemlig
3. bollen__
4. qitis
5. Killaloe
6.Blacksmithfarm
7. cirkus
8. Magnum (om leken startar tidigast på måndag)
9. Mirtai (antingen snabb start eller lekstart på måndag)
10. LenaH
11.
12.
 
Eftersom det ska bli lekstart idag puttar jag upp ifall nån mer vill vara med :)

LL: Lenis
1. Niyama
2. hemlig
3. bollen__
4. qitis
5. Killaloe
6.Blacksmithfarm
7. cirkus
8. Magnum (om leken startar tidigast på måndag)
9. Mirtai (antingen snabb start eller lekstart på måndag)
10. LenaH
11.
12.
Jag skulle vilja, men tror inte jag kommer att ha tid, tyvärr. :(
 
LL: Lenis
1. Niyama
2. hemlig
3. bollen__
4. qitis
5. Killaloe
6.Blacksmithfarm
7. cirkus
8. Magnum (om leken startar tidigast på måndag)
9. Mirtai (antingen snabb start eller lekstart på måndag)
10. LenaH

Nu låser jag listan! Länk kommer till leken när jag lagt ut :)
 
Jag drömde om ulvlekarna i natt. LL hoppade av eller något så deltagaren @bollen__ tog över som LL och jag ersatte Bollen i leken.

Jag hade ingen tidsuppfattning och trodde klockan var 18 istället för 21 så jag missade DL :eek: Men personen jag tänkt rösta på var ulv och lynchades ändå.

När jag läste ikapp sedan så framkom det att @Niyama var siare som hade siat den ulven.
 
Jag drömde om ulvlekarna i natt. LL hoppade av eller något så deltagaren @bollen__ tog över som LL och jag ersatte Bollen i leken.

Jag hade ingen tidsuppfattning och trodde klockan var 18 istället för 21 så jag missade DL :eek: Men personen jag tänkt rösta på var ulv och lynchades ändå.

När jag läste ikapp sedan så framkom det att @Niyama var siare som hade siat den ulven.
Jag trodde det här stod i ulvleken, och började fundera på huruvida det skulle tolkas eftersom det inte stod i ot-färg :o:rofl::rofl:
 
Okej det här är kanske en jättedum fråga :o

Men får man gå brevid en lekledare bara för att se hur det funkar liksom?

Typ som en tyst snäll praktikant :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 323
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 732
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 838
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp