Varulvslekarnas anmälningstråd

Två, tror jag. Om de har sommartid.

När jag är i Dahab (i Egypten) är man så nära gränsen till Saudi (man ser Saudi över viken) att om vinden ligger på ett visst sätt fångar mobllen det saudiska nätet. Om mobilen då är satt på "ändra tidzon automatiskt" kan man få en... chock och tro att man plötsligt är en timme försenad osv. Jag har numera aldrig min mobil i det modet.
 
Jag och tidszoner 😅 bestäm ni när DL funkar! Vill ni ha första på söndag istället eller ska vi /jag snabba oss att få upp leken ikväll och ha dl någon gång imorgon som ni bestämmer?
 
Du ska ta med dina quarters för jag tänker ta upp ridningen igen när vi är i byn. Men jag tänker banne mig inte göra det på en lusitano! Nej tack, en snäll quarter med westernsadel och så får du lära mig rida western! (Har gått på westernridskola i två år men nu är jag avsutten igen.)
Jag har tagit en lektion i westernridning så du har ett stort försprång.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 879
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 971
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 892
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp