Bukefalos 28 år!

Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kommer inte fram till något mer än dom få tankarna i mitt inlägg alldeles nyss och då är det sista funderingen gällande bollen jag känner "förtjänar en röst" mest,så så får det bli.

Outofservice röstar på bollen__
Då jag tycker att det borde finnas något lite mer att fundera över än att slänga rösten på någon som skrev först idag även om man är stressad.
 
Om inte mitt minne sviker mig helt (vilket det finns en stor risk för)så har Ferrari varit ond vid de lekar som jag har lekt med henne och det innebär ju att hon alltid är ond :idea: :angel: :D. Jag vet att chansen därför är stor att hon är god den här leken bara därför, så jag menar det som ett skämt.
Även om jag tycker håller med om att bollens röst är enkel så är även Ferraris det.

FiaM röstar på Ferrari
 
Dl1
20:27 Blacksmithfarm röstar på crikus
20:42 bollen__ röstar på quarter4ever
20:45 Lilltess röstar på Blacksmithfarm
20:55 Ferrari röstar på Bollen_
21:18 Habina röstar på Lilltess
21:23 Sedna röstar på Ferrari
21:24 Outofservice röstar på bollen__
21:25 FiaM röstar på Ferrari

Ferrari 2
Bollen__ 2

8 röster lagda och 5 minuter kvar till DL.

Det är ooooooliiidligt späännande........
 
Jag kan inte se att jag någonstans har misstänkt Habina för nånting. Kan du?
Nej, det var därför jag frågade.

---
Noterar att några röster i början kom lite strömaktigt på spelare som nyligen röstat, enkla förstadagsröster, absolut, men den tredje(?) av dem kom från Ferrari och det kändes lite väl mycket som en "det är ju smidigt att bygga en teori kring nån som nyss röstat, utan att behöva lägga en röst på nån som redan fått en". Lite som att hon hakade på den "trenden" som dök upp.

Hedinn röstar på Ferrari
 
Dl1
20:27 Blacksmithfarm röstar på crikus
20:42 bollen__ röstar på quarter4ever
20:45 Lilltess röstar på Blacksmithfarm
20:55 Ferrari röstar på Bollen_
21:18 Habina röstar på Lilltess
21:23 Sedna röstar på Ferrari
21:24 Outofservice röstar på bollen__
21:25 FiaM röstar på Ferrari
21:27 Hedinn röstar på Ferrari

Ferrari 3
Bollen__ 2
 
Oj jäklars. jag trodde det var 22

Jag vet inte alls vem jag ska rösta på egentligen. Men jag gillar då inte bsf's enkla röst på mig.

cirksu röstar på blacksmithfarm pga hennes enkla röst på mig - varför är det skumt att förminska goda lyans kraftfullhet?
 
Ja ni detta var en spännande första dl 1 - ingen visar sig alls egentligen så hur man än vänder sig har man rumpan bak sas ...
Men
Q4 e röstar på sedna tror hon smyger med
 
Dl1
20:27 Blacksmithfarm röstar på crikus
20:42 bollen__ röstar på quarter4ever
20:45 Lilltess röstar på Blacksmithfarm
20:55 Ferrari röstar på Bollen_
21:18 Habina röstar på Lilltess
21:23 Sedna röstar på Ferrari
21:24 Outofservice röstar på bollen__
21:25 FiaM röstar på Ferrari
21:27 Hedinn röstar på Ferrari
21:30 cirksu röstar på blacksmithfarm
21:30 Q4 e röstar på sedna


Ferrari 3
Bollen__ 2
BSF 2
 
Dl1
20:27 Blacksmithfarm röstar på crikus
20:42 bollen__ röstar på quarter4ever
20:45 Lilltess röstar på Blacksmithfarm
20:55 Ferrari röstar på Bollen_
21:18 Habina röstar på Lilltess
21:23 Sedna röstar på Ferrari
21:24 Outofservice röstar på bollen__
21:25 FiaM röstar på Ferrari
21:27 Hedinn röstar på Ferrari
21:30 cirksu röstar på blacksmithfarm
21:30 Q4 e röstar på sedna

Ferrari 3
Bollen__ 2
BSF 2


@Mirtai och @Snurrfian missat att rösta
 
Nej, det var därför jag frågade.

---
Noterar att några röster i början kom lite strömaktigt på spelare som nyligen röstat, enkla förstadagsröster, absolut, men den tredje(?) av dem kom från Ferrari och det kändes lite väl mycket som en "det är ju smidigt att bygga en teori kring nån som nyss röstat, utan att behöva lägga en röst på nån som redan fått en". Lite som att hon hakade på den "trenden" som dök upp.

Hedinn röstar på Ferrari

Jag var den tredje som du tyckte kom strömaktigt, dock är det ju lättare att misstänka någon som har varit med i leken och skrivit och dessutom röstat. Tycker man att rösten är skum så är det ju ett ypperligt tillfälle att misstänka någon. Din teori hade känts bättre vid ett senare DL men första DL griper ju alla efter halmstrån.
 
:nailbiting:

Där kom det en massa röster på mig för att jag la en röst på någon som jag kunde motivera. Inte lätt att jobba och spela samtidigt.

Det ser mörkt ut för mig. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 520
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 839
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 261
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 400
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp