Veckans brott (ulvlek)

Börjar med rollerna, men jag upptäckte just att en mening fallit bort på rollbeskrivningen om besserwissern. Påståendena får bara involvera en spelare. @LenaH eller @Snurrfian, tror ni vi kan fixa det är jag är klar med rollutskicken?
 
Jag har en fråga om mediumet. Eller egentligen om de dödas roll. Vad händer om man som död missar att skicka in sitt meddelande någon dag? Och när ska den döda lämna sitt meddelande? Dag, natt eller när som helst under dygnet?
 
Och samma fråga som i förra leken, den lösmynte spionen, får hen drälla information till samma spelare flera gånger?

Brevbäraren, har hen bara dom fyra paketen på hela spelet, eller får hen fler under spelets gång?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 139
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 429
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 040
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 758
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp