Bukefalos 28 år!

Vilka tider brukar det vara minst personer i vallokalerna?

_Elly_

Trådstartare
Tänkte om ni har sett något mönster i lokalerna där ni röstar/räknar röster/vadninugördär.

Mvh trött och en smula osocial imorgon
 
Precis innan stängning brukar det alltid vara lite och många på fm- lunch- em.
Jag hade satsat på morgon eller kväll om jag ville vara bland få personer.
 
Jag hade kommit tidigt på morgonen eller strax innan stängning för att undvika värsta folkmassorna. Bäst av allt är att förtidsrösta, då brukar det vara stendött i lokalerna, i alla fall på min ort.
 
Intygar. Röstade väldigt sent när jag röstat på valdagen då har det varit lungt.
Förtidsrösta är väldigt bekvämt inga köer alls.

I min lilla stad har det varit kö till förtidsröstningslokalerna flera eftermiddagar/kvällar igenom. Jag blev förvånad när det var kö långt utanför lokalen när jag gick dit.
 
I min lilla stad har det varit kö till förtidsröstningslokalerna flera eftermiddagar/kvällar igenom. Jag blev förvånad när det var kö långt utanför lokalen när jag gick dit.
Här har det varit lungt, dock gick jag efter lunch och innan folk slutade jobbet på eftermiddan.
Har hört att det varit extremt dåliga öppetider ute i byarna dock.
 
Tänkte om ni har sett något mönster i lokalerna där ni röstar/räknar röster/vadninugördär.

Mvh trött och en smula osocial imorgon
Det beror nog väldigt mycket på vallokal. Jag har röstat väldigt många olika tider och det har aldrig varit mycket folk. Men å andra sidan är valkretsen relativt liten så jag har svårt att se att det någonsin skulle kunna bli mycket folk. Däremot känner jag igen de som tar emot rösterna så det brukar bli lite småprat ändå. ;)
 
Jag röstade första dagen förtidsrösterna gick att lämna i, endast enstaka röstare. Representant från SD kom inrusandes med namnvalsedlar, de hade glömt att det startade redan den dagen.
 
Hörde att det var tunt med våra valsedlar i förtidsröstningslokalen. Valförättarna hade varit glada när vår kvinna kom med mer.
:D
 
Det var kö när vi skulle förtidsrösta. Blev förvånad, det brukar det inte vara men de som jobbade där sa att det var pga nya regler som gjorde att det bara fick gå in en i taget..
 
Tänker att det beror på vart man bor.
Jag ser min vallokal från fönstret, verkar rätt stillsamt utanför.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 644
Senast: Klara
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 527
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 899
Senast: skiesabove
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 237
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp