Bukefalos 28 år!

Vilka tider brukar det vara minst personer i vallokalerna?

Jag har precis kommit hem från röstmottagandet och rösträkningen, vilken grej! Kommer absolut försöka ställa upp nästa gång också. Hade som mest fem pers i kö men en sjujäkla massa förtidsröster som krävde uppmärksamhet. Runt 40% av de i valkretsen hade förtidsröstat.

Gör inte som jag, lade in körkortet i kuvertet. Sååå pinsamt men vi hittade det :o. Då hade jag ändå tagit emot hundratals röster.

Jag la inget körkort i kuvert :D
 
Jag hade ju förtidsröstat (vilket tog lite tid pga yra pensionärer...) men var med särbon när han skulle rösta här (Dorotea) igår. Ingen kö och väldigt dött strax efter kl 17. Särbon är väl typ 183cm, hans kusin som också var med något kortare.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 538
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 891
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 536
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 181
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp