VM i fälttävlan (Ulvspel)

Som jag sett fram emot denna tävling!
Ända sedan förra VM-fälttävlan har jag sparat pengar för att kunna åka hit. Och denna gång har jag kunnat komma en hel vecka innan loppet, så jag har kunnat promenera hela sträckningen minst en gång varje dag, studerat hinder för hinder, svåra passager och plats för tvära kast. Det är först nu de sista dagarna som det börjat bli svårare och svårare att beträda det kommande tävlingsområdet. Å andra sidan är det nu ekipagen börjat röra sig här på allvar. Jag är så glad över att jag kostat på mig hela nio dagar här!

Vad kul det ska bli!!
*häller upp ett glas av den finaste Duriguttin VM skådat!*
 
Försöker hjälpa till

kör vi igång! Egentligen undrar jag varför jag gjort en roll som heter överdomare. Det borde ju vara jag själv. Härmed utnämner jag mig till diktat... eh, över-överdomare. Låt VM börja!

Den första begivenheten är veterinärbesiktningen imorgon kl 21. Vi inväntar den med ett glas bubbel i hand. Ja, inte ni förståss, ni ska ju tävla. Således kan jag själv dricka upp en flaska årgångschampagne. Vi är ju trots allt i Frankrike.

DL imorgon kl 21.00 och natt-DL 1,5 timme efter publicerad uppdatering.
[color]Då kör vi igång! Egentligen undrar jag varför jag gjort en roll som heter överdomare. Det borde ju vara jag själv. Härmed utnämner jag mig till diktat... eh, över-överdomare. Låt VM börja! [color]

Den första begivenheten är veterinärbesiktningen imorgon kl 21. Vi inväntar den med ett glas bubbel i hand. Ja, inte ni förståss, ni ska ju tävla. Således kan jag själv dricka upp en flaska årgångschampagne. Vi är ju trots allt i Frankrike.

DL imorgon kl 21.00 och natt-DL 1,5 timme efter publicerad uppdatering.
[color]
 
Som jag sett fram emot denna tävling!
Ända sedan förra VM-fälttävlan har jag sparat pengar för att kunna åka hit. Och denna gång har jag kunnat komma en hel vecka innan loppet, så jag har kunnat promenera hela sträckningen minst en gång varje dag, studerat hinder för hinder, svåra passager och plats för tvära kast. Det är först nu de sista dagarna som det börjat bli svårare och svårare att beträda det kommande tävlingsområdet. Å andra sidan är det nu ekipagen börjat röra sig här på allvar. Jag är så glad över att jag kostat på mig hela nio dagar här!

Vad kul det ska bli!!
*häller upp ett glas av den finaste Duriguttin VM skådat!*

Jag är peppad till tusen! Även jag har hunnit gå banan ett par gånger, jag tror vattenhindren kan bli kluriga. Man vill ju inte ta sig ett ofrivilligt dopp den stora dagen! :eek: :nailbiting:
 
Jag har hittat hit!

Verkligen ett mycket passande tema.

(lustigt med så många inlägg om hur man färgar texten - för att se hur de som lyckats har gjort så rekommenderar jag "svaraknappen" så man får se hela koden)
 
Aha:idea: Jag har kört utan på båda och färgen fick jag ju dit, men koden där bak hängde med.
Utan på båda = den första blir rätt, och liksom öppnar färgsättningen - medan den sista inte funkar, utan tolkas som om du vill ha sagt det med text.

På ett annat forum jag finns på, hade denna felaktighet renderat i att ALLTING nedanför hade blivit färgsatt enligt din önskan, medan moderatorer hade jagat ned dig virtuellt i en kulvert för att slå på dig med käpp.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 018
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 042
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 420
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 931
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp