VM i fälttävlan (Ulvspel)

Jag är i alla fall seriös med min medverkan på detta VM, så jag dricker bubbelvatten (och smuttar på champagnen i smyg när jag inte tror någon ser).

Jösses! Är klockan så mycket! Nä, skall jag orka med en nervpirrande veterinärbesiktning imorgon är det bäst jag sover nu. Eller försöker sova i alla fall.
 
Förstår jag det rätt nu så ska jag rösta på någon av innan natt DL eller är det innan dag DL?

Som Niyama säger så röstar du före dag DL. Natten i leken är till för att specialrollerna ska göra sina val och det finns då en DL för dessa. Men om specialarna inte har tid att vara inne mellan dag och natt DL så kan de göra valen innan det hunnit bli natt i leken.
 
Som Niyama säger så röstar du före dag DL. Natten i leken är till för att specialrollerna ska göra sina val och det finns då en DL för dessa. Men om specialarna inte har tid att vara inne mellan dag och natt DL så kan de göra valen innan det hunnit bli natt i leken.
Det kanske kan vara läge att berätta för eventuella nybörjare att "DL" = DeadLine, alltså (forum)tiden då rösten (eller ativiteten) ska vara genomförd.
 
Asså, så fort LL vänder ryggen till så ställer ni till fest! FNYS!

Nu ska LL sova. Känsliga frågor skickas lämpligen med PM, allmänna frågor ställs i tråden och besvaras av hugade.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 020
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 056
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 422
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 937
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp