Bukefalos 28 år!

VM i fälttävlan (Ulvspel)

Märkligt. *lyfter nyvaket på huvudet, och ser mig Durigutti-vingligt om*

Nertid av forum brukar alltid komma tio minuter innan en ödestiger röstning.
Vad har jag missat?
 
Här vaknar jag och tror att jag har missat en massa viktigt teoriande, och så pratar ni bubbel! :confused: Jag ser att jag är den enda som tar det här mästerskapet på allvar, det ligger faktiskt månader av arbete bakom den här tävlingen. MÅNADER!

Både jag och min häst Cornelius af Filedutt har nu fått vår skönhetssömn och är redo för dagens strapatser på tävlingsplatsen. Under dagen har jag lite viktiga åtaganden men kommer naturligtvis följa spektaklet via mobiltelefonen.

(det här med rollspel vore rätt kul att köra i en lek :D)
 
Här vaknar jag och tror att jag har missat en massa viktigt teoriande, och så pratar ni bubbel! :confused: Jag ser att jag är den enda som tar det här mästerskapet på allvar, det ligger faktiskt månader av arbete bakom den här tävlingen. MÅNADER!

Både jag och min häst Cornelius af Filedutt har nu fått vår skönhetssömn och är redo för dagens strapatser på tävlingsplatsen. Under dagen har jag lite viktiga åtaganden men kommer naturligtvis följa spektaklet via mobiltelefonen.

(det här med rollspel vore rätt kul att köra i en lek :D)

Nu blir jag misstänksam. :cautious: Jag skrev mycket tydligt att jag var seriös och gick och lade mig. Läser du bara det du känner för? (:angel:)

Jag tycker vi kan börja leta ulvar bland de som ställer till med en fest kvällen innan. Speciellt den deltagare som super ned andra... :p
 
Nu blir jag misstänksam. :cautious: Jag skrev mycket tydligt att jag var seriös och gick och lade mig. Läser du bara det du känner för? (:angel:)

Jag tycker vi kan börja leta ulvar bland de som ställer till med en fest kvällen innan. Speciellt den deltagare som super ned andra... :p

Pfft, jag låg i sängen långt innan du skrev det inlägget :grin:

Festande är definitivt misstänkt! Doping?? Bäst att testa deras hästar också, för säkerhets skull.
 
Hörni, de som har möjlighet att vara aktiv under dagen får gärna kolla vilka deltagare som inte visat sig i tråden än och ropa på dem genom att tagga dem.

Kvällens veterinärbesiktning är viktiga saker!

Jag är på väg till jobbet. Kollar tråden under dagen, men kommer att prioritera att svara på eventuella PM och låta er deltagare sköta tråden.
 
Här vaknar jag och tror att jag har missat en massa viktigt teoriande, och så pratar ni bubbel! :confused: Jag ser att jag är den enda som tar det här mästerskapet på allvar, det ligger faktiskt månader av arbete bakom den här tävlingen. MÅNADER!

Både jag och min häst Cornelius af Filedutt har nu fått vår skönhetssömn och är redo för dagens strapatser på tävlingsplatsen. Under dagen har jag lite viktiga åtaganden men kommer naturligtvis följa spektaklet via mobiltelefonen.

(det här med rollspel vore rätt kul att köra i en lek :D)
Det här verkar misstänkt, den som påstår att det tar månader att förbereda sig för VM måste helt enkelt vara dåligt insatt men försöka spela motsatsen. Alla med en gnutta insikt vet att det är års förberedleser för att ens nosa på en VM-biljett. Du försöker bara leda bort misstankarna för dig själv.

Klart man kan ha lite kul och dricka virituella drinkar, man blir för övrigt bara virituelt full och trött av det förresten.
 
Nä nu blir jag kluven. :crazy: Å ena sidan tycker jag att @zassoo har en poäng med att det bara pratades bubbel igår. Å andra sidan har @Lobelia helt rätt i att det tar år av förberedelser. Herreje, jag har tränat i åtta år för detta. Så här såg det ut när jag började...

110603-008_154156960.jpg


Sedan dess har vi avancerat rejält och är nu redo för debuten! :laugh:

110807-003_160638769.jpg


110807-005_160638901.jpg
 
Förberedelser hit och förberedelser dit... Jag halkade in på ett bananskal jag. Jag är ju ingen fälttävlan-tjej alls egentligen.

Men nu älskar jag det!
 
Naturligtvis tar det år! Jag pratar nu inte om att ta en plats i världseliten, där är jag självskriven. Jag pratar om förberedelserna inför just denna tävling, där har jag lagt ner många månader på att vässa formen på både mig och Corny.

Jag tycker då att det är betydligt mer misstänksamt att som @bumpo glida in på ett bananskal! (Vem lämnar sånt på marken??)
 
Mest misstänkt är bananskalet, men jag kan nästan gå i god för att just bananskal inte är ulvar, knappt ens ulfföda om de inte är mycket utsvultna.
 
Naturligtvis tar det år! Jag pratar nu inte om att ta en plats i världseliten, där är jag självskriven. Jag pratar om förberedelserna inför just denna tävling, där har jag lagt ner många månader på att vässa formen på både mig och Corny.

Jag tycker då att det är betydligt mer misstänksamt att som @bumpo glida in på ett bananskal! (Vem lämnar sånt på marken??)

Den som anser sig självskiven i världseliten är helt klart misstänkt, det räcker ju med ett bananska för att åka ut.
 
Naturligtvis tar det år! Jag pratar nu inte om att ta en plats i världseliten, där är jag självskriven. Jag pratar om förberedelserna inför just denna tävling, där har jag lagt ner många månader på att vässa formen på både mig och Corny.

Jag tycker då att det är betydligt mer misstänksamt att som @bumpo glida in på ett bananskal! (Vem lämnar sånt på marken??)

Horny säger du? :D

Själv funderar jag över vilka som egentligen har tid att sitta här och skriva? :cautious: Det är ju VM! ;)
 
Jag tror det var @Hedinn som lämnade bananskalet. Hon verkar inte vilja ge sig tillkänna... :cautious:
Givetvis. Jag behövde nån mer som är lika novis som jag på detta. Dressyren kan jag nog fixa, men inför hindergrenarna lär det krävas mer än en flaska champagne för att jag ska våga ge mig ut på banan... :o
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 558
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 660
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 896
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 291
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp