Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Jag undrar om någon kan säga en ca kostand i månaden för att ha häst? Boxhyra, föräkring, skoning osv. Vad brukar det ligga på...
Svar
17
· Visningar
1 215
Senast: Qodrofenia
·
P
Hästmänniskan Hejsan! Jag rider i grannens paddock ca en gång i veckan i ca en timme om gången. Paddocken är ganska välskött, men det finns inga...
Svar
16
· Visningar
5 649
Senast: diartistakasha
·
Hästmänniskan Hur många av er har gått där? Vilka år i sådana fall. Gick själv där 1983-1985.
Svar
12
· Visningar
5 252
Senast: Cheque
·
Hästmänniskan Jag läste om någon som hade speglar på sin utebana, blev sugen på det själv! :d Men vad kostar det och vart hittar jag det?
Svar
4
· Visningar
936
Senast: Inka-90
·
Z
Hästmänniskan Är det någon som vet vad det kostar att importera en häst från UK?
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Iglatjarn
·
Svar
0
· Visningar
142
Senast: selda
·
K
Hästmänniskan Vi är en ganska liten klubb, med både lektions- och privatryttare. Klubben är en ideel verksamhet. Det har alltid varit bra gemenskap...
Svar
7
· Visningar
1 065
Senast: kajsakajsa
·
S
Hästmänniskan Vet inte vart jag ska lägga denna tråd.. Men.. Vad är skillnanden mellan agria bas vet vård och agria aktiv vet vård? Bas...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: misan
·
Hästmänniskan Om man är vald på två år in i en styrelse men efter ett år inte vill vara med längre, blir det bara val av ersättare då?
Svar
2
· Visningar
912
Senast: Esset-92
·
T
Hästmänniskan Hej. har nu kommit till den punkt då jag skall köpa egen ponny. HAde tänkt mig en maxad D-ponny ev. liten häst. Har kollat på en del...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: marti130
·
M
Hästmänniskan Om jag köper en häst utomlands, kan jag då byta namn på hästen när den kommer t Sverige?? Alla hästar ska ju ha pass, är det omöjligt då??
Svar
13
· Visningar
1 347
Senast: sunnyday
·
L
Hästmänniskan Är lite nyfiken på vad ni ger i hyra när ni är inakorderade i ett stall? Och vad som ingår? Skriv gärna om ni betalar en summa i...
2
Svar
25
· Visningar
2 235
Senast: Uppsnarjd
·
Hästmänniskan Hur funkar det nu? (Dålig på passfrågor). Om jag köper häst från Finland, var och när ordnar jag pass till min häst? I Finland...
Svar
7
· Visningar
1 032
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan :crazy: I morse när jag kollade runt på hastannonssidorna:angel: så fann jag en annons på vårt ardennersto som vi sålde i somras...Det...
Svar
12
· Visningar
1 395
Senast: skuggi
·
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Angelique
·
S
Hästmänniskan Vad kostar det att bara ta ut en veterinär för att bara "titta"? Vad kostar det att sy ett litet sår?
Svar
5
· Visningar
1 350
Senast: Mitrolle
·
F
Hästmänniskan Bör man röntga en 2-åring inför köpet?? Hästen i fråga har aldrig varit skadad, vetrinärbesiktad ua och är fullt frisk... Ni som har...
Svar
14
· Visningar
2 363
Senast: Hiwiie
·
Hästmänniskan Jag har lite mark jag tänkte bygga hus/stall på, sammanlagt är det ca 2ha, ca 0,5ha en sida vägen där det står en gammal stuga idag samt...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: QuickStar
·
Hästmänniskan Om denna fråga inte är godkänd ber jag moderator ta bort den eller flytta den. Är det någon som har erfarenhet av EquiCare's...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: ecila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp