Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag vet inte om jag får lägga upp denna men jag skulle behöva veta... Undrar vad ni tar- får betala för mockning? Malin
Svar
14
· Visningar
1 634
Senast: Molekyl
·
Hästmänniskan om tråden ligger fel, flytta den gärna. jag har fortfarande inte förstått var man får lägga vad.. nu till mitt "problem" jag...
Svar
19
· Visningar
2 456
Senast: QuickStar
·
Gnägg Min älskling :) 7 månader efter att ha blivit utdömd :)
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Nupilot
·
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Angelique
·
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Angelique
·
Gnägg På sommarbete 2006
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Angelique
·
M
Hästmänniskan hur stor skall en hästhage för 2 hästar vara enligt bestämmelser samt stall..behöver svar så fort som möjligt.tack på förhand mvh/mela
Svar
10
· Visningar
1 038
Senast: elle12
·
Hästmänniskan vad har ni för temperatur i era stall på vintern? hur stort är stallet och hur många häst finns i det?
2
Svar
37
· Visningar
2 378
Senast: Manji
·
M
Hästmänniskan Måste bara fråga vad ni anser om detta som hände i natt hos fodervärden till min ena shettis. Jag och fodervärden diskuterade detta som...
2
Svar
33
· Visningar
3 522
Senast: Gazzan
·
S
Hästmänniskan Alltså, vilken träningsform är bäst till att komplettera ridningen med för att klara ridningen bättre och komplettera muskler och/eller...
2
Svar
29
· Visningar
3 883
Senast: Stopek
·
R
Hästmänniskan Nån här som har verksamhet hemma typ:Bo på lntgård,bed o breakfeast, bed o box, eller liknande. Är lite sugen själv,men det behövs...
Svar
16
· Visningar
1 547
Senast: rosita
·
P
Hästmänniskan Hej , jag är 14 år och skall antagligen skaffa en foderponny ska prata med mamma och pappa om en vecka ungefär , kanske blir nästa helg...
Svar
14
· Visningar
1 503
Senast: Elisha
·
H
Hästmänniskan Hej. Jag ska åka och skriva på papper för en häst i kväll. Tänkte höra om det finns någon organisation där jag kan kolla om han skulle...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: amkm
·
Svar
0
· Visningar
130
Senast: selda
·
Svar
0
· Visningar
98
Senast: selda
·
Hästmänniskan Är det någon som ska dit i helgen? Vad får man inte missa?
Svar
2
· Visningar
728
Senast: AKB
·
P
Hästmänniskan Jag blir så trött! Vi har haft igång vårt stall i 5 månader ungefär. till en början var det bara bete.. och stallet var inte klart så...
Svar
11
· Visningar
1 904
Senast: _paniiik_
·
N
Hästmänniskan Håller på att göra iordning en vinterhage och undrar lite vad jag ska ha för underlag? sand? vilken storlek isåfall? kan tilläggas...
Svar
4
· Visningar
1 155
Senast: Novalee
·
Hästmänniskan Kanske en lite tråkig fredags-tråd, men jag undrar om någon här höjt ett tak i en gammal ladugård? Vi är gårdsspekulanter nu...
Svar
3
· Visningar
7 358
Senast: sweet_extraa
·
Hästmänniskan Om man har en ponny försäkrad i bolaget "IF" ,med reservation för benen,eftersom hon haft besvär med kotledsinflammation där. Vad...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: dashy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp