Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning har ett varmblod med breda bogar , så har svårt o hitta något flugtäcke som sitter bra. undrar om någon kan rekommendera nått med höga...
Svar
0
· Visningar
394
Utrustning Har fyndat ett par tretorn ridstövlar (för 360kr) men är lite osäker på storleken... Vet någon hur breda en storlek 41 är i vaderna...
Svar
1
· Visningar
1 165
Senast: NotlikeI
·
Utrustning Jag funderar på att köpa en skåpbil och bygga om till hästtransport, det tekniska och kraven från SJV har jag koll på, men jag funderar...
Svar
11
· Visningar
5 203
Senast: Manji
·
Utrustning Hej! Jag har ett par stövlar som jag nu tänker sälja begagnat. Jag köpte dem för drygt ett år sedan på Hööks, de är svarta och små i...
Svar
3
· Visningar
673
Utrustning Vi har tyvärr hamnat i sadelträsket igen :( Måste byta ut hästens hoppsadel som jag tycker mycket om för den kommer ganska snart att...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Theodor
·
Utrustning Hej. Ska köpa nytt flugtäcke, vilket anser ni är bäst? Jag har provat : Rambo Sweet Itch Hoody - tyvärr för tätt för hästen :( Bucas...
Svar
6
· Visningar
3 394
Senast: Marty
·
Utrustning Jag håller på att få gråa hår över damen härhemma. Hon har ingen lätt rygg till att börja med. Men sen ändras hon enormt i rörelse...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 882
Senast: caballus
·
Utrustning Jag har ingen erfarenhet av att vara varken inaccordering eller medryttare :O. Hur gör man med kläder mellan stallen? Hur gör ni som...
Svar
3
· Visningar
435
Senast: EmmaN
·
Utrustning Sitter och kollar på aggregat till hagen. Ska ha ett nytt till sommarhagen, och eftersom hagen är på plats utan ström, så behöver jag...
Svar
1
· Visningar
499
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Någon som har erfarenheter av denna? Letar efter en förbygel att ha i terrängen som inte går över manken (hästen störs av detta) samt...
Svar
0
· Visningar
1 004
Senast: Panter
·
Utrustning Har ni tips på ridstövelmärken eller ridskor och chaps för vida vader och breda fötter?Jobbig ekvation.Köpte ridskor från b----s som var...
Svar
1
· Visningar
1 663
Senast: Buck
·
Utrustning Någon som vet hur dessa skiljer sig från varandra? det enda jag hittar är "Den nya generationen från Pessoa med smalare midja och...
Svar
2
· Visningar
2 243
Senast: Henri1
·
Utrustning gör ni det? Jag har en unghäst (som ska "bli" hopp och ft häst) och har bara en hoppsadel. än så länge fungerar det ju bra när man inte...
2
Svar
21
· Visningar
5 293
Senast: Luscha
·
Utrustning Jag letar ny sadel har nu en bomlös Barefoot London men vill ha en annan sadel då jag vill komma "ner " mer på hästen och sitta...
Svar
4
· Visningar
621
Senast: mily
·
Utrustning Jag har bokat en ny sadel som jag har provat ut med en utprovare. Det är ett av de dyrare märkena. Förr när jag köpt en sadel som är ny...
2
Svar
27
· Visningar
2 517
Senast: Rialavargen
·
Utrustning Hej! Funderar lite på det här med skydd i transport. Ni som lindar, vad har ni för paddar och hur lindar ni? Inga som är superdyra...
2
Svar
27
· Visningar
4 915
Senast: Efwa
·
Utrustning Jag är på jakt efter en hoppsadel till min dam. Känner mig trygg med att själv prova ut, men har dålig koll på märken och modeller och...
Svar
1
· Visningar
604
Senast: Blandrastik
·
Utrustning Kollar just nu runt på olika Animokavajer på internet och undrar hur dom är i storlekarna. Jag har 38 vanligt vis när det gäller toppar...
Svar
1
· Visningar
1 542
Utrustning Hej Vi letar nya uppbindningsrep till stallet. Vart ska man leta? Vill ha; Rep Ej panikhake Man ska kunna byta hake utifall en går...
Svar
7
· Visningar
1 464
Senast: Digbil
·
Utrustning Hej! Jag har en 6-åring som den här våren har varit lite extra busig på uteritterna. Han är väldigt känslig och mjuk i munnen så jag...
Svar
9
· Visningar
1 080
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp