Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har funderat på en begangnad Butet, men hur vet man om panelen behöver bytas? Visst antal år? Eller om panelen känns, tja... hård? Nån...
Svar
4
· Visningar
1 135
Utrustning Jag måste köpa nya ridstövlar, mina gamla läcker värre än Titanic och jag börjar tröttna på att vara blöt om fötterna av att gå från...
Svar
4
· Visningar
1 282
Utrustning Kan någon hjälpa mig vilken modell detta är? En Crown men jag hittar inte vilken modell! Klicka på bilden så ser den normal ut...
Svar
15
· Visningar
998
Utrustning Hej! Varit borta från sadeldjungeln en 10 år och behöver nu en hoppsadel till en besvärlig rygg. Nu har jag kommit så långt att jag har...
Svar
4
· Visningar
1 286
Utrustning Fick biltemas backkamera med dubbla kameror av min snälla sambo i födelsedagspressy! Någon som har samma (eller någon annan för den...
Svar
16
· Visningar
15 055
Senast: doleron
·
Utrustning Funderar på att testa kimblewickbett på min heta och halvt galna häst. Hittills har vi testat tredelat pessoa, tvådelat pessoa...
2 3
Svar
47
· Visningar
31 001
Senast: lwt03001
·
Utrustning Min älskade Wintec Cair börjar bli ordentligt sliten och det börjar bli dags att fundera över vem som ska få ta över efter denna...
Svar
2
· Visningar
740
Utrustning Hej! Vår nye stjärna verkar trivas bäst i en Equiline Closer, men nu har vi hittat en Equiline Nick Skelton till bra pris som inte är 6...
Svar
0
· Visningar
649
Senast: Lavinia
·
Utrustning Jag vet att man kan skicka ner sin sadel till fabriken i Tyskland för att ändra bomvidden. Jag vet också att det finns ställe (-n ??) i...
Svar
7
· Visningar
2 260
Senast: lizzie
·
Utrustning Har kikat lite på Teknas dressyrsadlar men jag har lite funderingar; hur är sitsstorlekarna, stora/mindre/normala? Jag brukar ha 17" men...
Svar
8
· Visningar
1 569
Senast: Reville
·
Utrustning Hittar du inte din tråd? Då kanske den är borttagen för att den stred mot forumreglerna. Sådana trådar raderas så snart de uppmärksammas...
12 13 14
Svar
276
· Visningar
68 135
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Vill bara säga att jag var osäker på under vilken flik jag skulle lägga tråden. Jag har köpt till min ponny siktäcke och täcke och...
Svar
15
· Visningar
3 720
Senast: morgaine
·
Utrustning Kommer få hem en ponny i månadsskiftet och givetvis ska han få det bästa <3. Så hur är Micklem tränsen i storlekarna? Han ligger på...
2
Svar
26
· Visningar
15 328
Utrustning Till er som rider med ridväst alltid! Gärna med Racesafe! Hur gör ni med jackor? Har precis köpt en racesafe och märkte att den är...
2
Svar
29
· Visningar
6 840
Senast: Helli
·
Utrustning är det något att ha? Jag använder HW amigo regntäcken till mina hästar och tycker det är så bra passform, är Rambo och amigo lika i...
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: aleksis
·
Utrustning Vad tycker ni om dessa? Funktion, design? Detta är nya säkerhetsstigbyglar med magnet som släpper. Googla bild om ni inte vet :).
Svar
1
· Visningar
792
Senast: Liten
·
Utrustning När jag köpte nya ridstövlar sa säljaren att jag inte skulle putsa dem med läderfett som man använder till sadel och träns utan använda...
Svar
12
· Visningar
4 091
Utrustning Vilka modeller finns av Morris & Nolan ? Hopp, Dressyr, Allround ? Skiljer sig bomvidden och sitsen mellan de olika modellerna i...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Liten
·
Utrustning någon som vet vad långa bommarna från Börjes är? Kan inte hitta dom online.. Mvh
Svar
2
· Visningar
1 156
Senast: Newbee
·
Utrustning Jag vet att det finns en tråd för renovering av transporter, men jag känner att det här är en specifik fråga så jag hoppas det är ok...
Svar
9
· Visningar
6 592
Senast: Hellez1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp