Bukefalos 28 år!

Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

*kl*
Gaspardin: Var har du fått tag i de där dörrarna?
 
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

Dörrarna fanns redan i den gamla stallinredningen,så det är återvinning bara på med lite ny färg.
De som hade gården innan oss,mannen jobbade som kvalitetschef på ortens bilfabrik.
Så jag misstänker att dörrarna kommer från fabriken från början...
Svintunga är de iallafall och stabila.

Skickar med en bild på hur stallet såg ut innan vi fixade till det (mäklar bild)

1_17611_17611-622111805_622315117.jpg
[/IMG]
 
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

Jag är impad av alla fina hemmabyggda stall ni visat upp!! Mkt mer personliga, hemtrevliga och "trivsamma" än de färdiga boxar som finns på marknaden som antingen är skrytbyggen med tinnar och torn (vem utan hybris vill ha guldknoppar i stallet!!?) eller fängelsekorridorer med galler så långt ögat når.
Ngn som har bilder på Wångens gamla hingststall som är jättefint och dessutom har smarta krubbor??
 
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

Hur lägger man in bilderna direkt? :confused: Vill inte lägga in som länkar.
 
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

kl
vilken rolig och bra tråd :banana:

vi håller just på att inreda ett litet stall från gubbens garage som jag har lyckats norpa åt mig :angel:

så här ser det ut just nu i byggnationen.
det ska sättas upp galler/reglar emellan boxarna och galler i fönstret.
och sen ska det upp ett par skivor på väggen, SEN ska jag lada penseln och måla :D
ja, vedkaminen ska förståss bort också

det är min Far som är experten :p
men jag hjälper till

stallbygge002.jpg
 
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

*KL
Vi ska snart bygga till en box i stallet, som också ska kunnas göras om till spilta. Den är till min kompis foderhäst som kommer hem snart, så det blir nog ett snabbt bygge. kan fota hur det ser ut idag, dock ingen rolig syn :crazy: Men det blir nog bra när skiten kommer bort.
men jag fotograferar när jag åker till stallet idag, så får ni se :D
 
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

Vi byggde helt nytt i stallet för 5 år sen när vi flyttade hit, skulle nog behövas en uppfräschning skulle jag tro.

 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

Alla har så himla fina boxar :idea: :love:
 
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

Riktigt jobbigt! Vi har liksom alla täcken där, och extra foder, hinkar och sånt där som inte får plats någon annanstans.
Hoppas på att en häst blir såld, så shettisarna får komma in i stora stallet. Så kan man ha lager i ladan istället, vore toppenbra!
 
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

fy vad stökigt det ser ut i stallet! Fast det har ändå blivit mer organiserad oreda!Bra att dom bygger en box/spilta till så har dom inte nån chans att ställa in mer bråte!haha! Vi får väl lösa nån plats för foder,hinkar etc. Snart sommar o storstädning igen!
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 315
Senast: Ridinglady
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
2 911
Senast: Åsa A
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 280
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 000
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp