En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill bara säga att vi faktiskt inte räknade med att käka så många bybor! :banghead: Vi viskade och diskuterade vilka som kunde ha vilka roller och varje gång vi valde någon som vi tänkte "jaaa, den där måste ju ha den specialrollen!" så var det en sabla vanlig BYBO! :rage: Helt galet hur vi lyckades pricka dem alla :rofl:

Och så när det var två bybor kvar så tänkte vi nu måste vi lyckas för annars får vi en spion..! Och vad gör vi? :meh::banghead:
:D

Fast att @Artline , @LenaH och @Gabby_Ossi försvann som bybor var väl inte erat fel.
 
Titta vad jag har hittat! Snacka om att den skulle göra sig på väggen! :love:

fairy15.jpg
vet du vem av
Smörblomma
Ärtblomster
Gullefjun
Drotttningen
Rosentry
det kan vara?
så vi har koll på hela samlarserien
:p
 
Nä, minns inte riktigt (hängde inte riktigt med efter min död måste jag erkänna :angel:) men likväl var det en sabla otur :D
 
Och förlåt @quarter4ever men det var lite kul att logga in och se dig bli så desperat efter något att teoria om mig på - särskilt då jag visste att du hade sett mig natten innan :devil:

(Och NÄ, jag var inte ens med på det käket! Ändå blev jag sedd :mad::cautious::p)
jag tyckte jag var mycket TYDLIG
@Asko- har du vaknat än?:devil:
självklart skulle du inte få komma undan...
:D
 
Nu vet jag, det kan INTE vara jag på en av de där små tavlorna - för hade jag varit så liten så hade jag inte spetsats i benen av järngallret (snarare krossats O_o) så antingen har @Monstermom skrivit fel (:eek::eek::eek:) eller så är de där älvorna fejk! :devil:
 
och vem kan klandra mig för att tro att @Lobelia skulle vara min tvilling efter dessa inlägg första dagen?:cool: se mina fetningar....
I en ulvlek och samtidigt Disc World. Det är en skrämmande kombination, allt kan hända Och det i dubbel upplaga.

Så du menar att bara ulvar kan dra nytta av ett par extra ögon? Låter lite skumt? Det är snarare så att ulvarna redan är en flock och har hjälp, det är alla som sitter och brottas ensamma, onda som goda, som har mest nytta av pojkvänner ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 296
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 528
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 081
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 415
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp