Bukefalos 28 år!

Häxan och Lejonet (Ulvlek)

Alltså... Det måste vara LenaH som är ulven. Jag kan inte se att snurrfian blivit lurad av Artline?

Habina röstar på LenaH
 
UPPDATERING

Efter en hemsk tid i Narnia med den vita häxan som tyrann kom de fyra syskonen Pevensie till Narnia och tog upp kampen mot de onda tillsammans med sina vänner. Trots att de kämpat hårt har de stupat en efter en. Länge såg det ut som att de skulle segra men nu börjar kamplusten ta slut. All syskonen är döda och även många djur i Narnia har fått sätta livet till. Det börjar viskar i buskarna och grottorna. Kanske var det inte så dumt när vita häxan styrde trots allt? Det var kanske inte så kul med evig vinter men det var i alla fall inte krig hela tiden. Kanske skulle man försöka få tillbaka hennes styre? Ett bud skickas till den ensamma vargen med en fråga om att bli kung. Vargen är misstänksam men kommer till slut fram ut ur sitt gömställe. Men även om många i Narnia verkar ha tappat tron på Aslan finns det de som fortfarande har hopp. I ett sista desperat försök ställer de sig längst fram i kön för att hylla den nya kungen men istället för att böja knä kastar de sig över vargen och gör gemensamt slut på den

Habina var ulv!

GRATTIS GODA!
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 169
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 309
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 600
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 975
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp